mies haluaa seksimessuille ja ottaa sylitanssin

  • Viestiketjun aloittaja jepouuuu
  • Ensimmäinen viesti
Oppssss
Jaa. Mitä ihmeellistä siinä sylitanssissa sitten on... kiemurteleva puolialaston akka sylissä hetken aikaa, sitten jäät siihen yksin pahimmassa tapauksessa muna pystyssä ja mitäs sitten teet.
 
alkupeee
Ja tähä ei pitäis olla mitään sanomista vai? Eikö ketään loukkaantuisi? Eri asia mielestä jotku polttarit mut joa varta vaste sylitanssia menos kokemaan yms. Ja sanoo mitä mä siellä tekisin.. oon kuvitellu et pariskunnat näis käy .
 
Peyote
Ei minun mielestä kuulu parisuhteeseen tuollaiset. Enkä viitsisi mihinkään tollasille messuillekaan mennä katselemaan jotain pyllistysesityksiä.

Enkä olisi tyypin kanssa joka kokis tarttevansa ton sortin kokemuksia.
 
"minna"
Aina voi kaikkea haluta, mutta ei saada. Meillä ei onnistuisi. Siinä menee meillä raja. Ei mieskään suostuisi jos ehdottaisin vastaavaa. Sano että Sä haluat mennä nussimaan sun työkaveria.
 
Minkä ihmeen takia miehet haluavat kiihottua jostain minkä kanssa sitä ei voi viedä loppuun asti?
Mä en ainakaan tykkäis olla kihottuneessa tilassa ja jäädä ilman loppuhuipennusta...auts tekee ihan kipeetä ajatuskin.
 
noup
Mulle ei olis todellakaan ok. että mies edes hinkuisi tuollaiseen tapahtumaan. Tässä maassa järjestetään kuitenkin hyvinkin laadukkaita kinky-tapahtumia yms. bileitä, joissa olisi huomattavasti tasokkaampi meno ja ilmapiiri, näkisi paljon enemmän ja kokisi ihan uusia juttuja.
 
"123"
Sais mun puolesta mennä jos mentäis yhdessä ja pääsisin katsomaan sitä :)
Meinasin tulla kirjoittamaan ihan samaa :D
Ei olis mitään ongelmaa jos itse saan olla mukana. Mutta jos yrittää kieltää minua tulemasta, niin ei varmasti lähde itsekään!

Itse olen jo vuosi halunnut niille messuille mennä, mutta jotenkin aina ne menee ihan ohi, kuulen seuraavalla viikolla vasta niistä. Ärtsyy.
 
Minkä ihmeen takia miehet haluavat kiihottua jostain minkä kanssa sitä ei voi viedä loppuun asti?
Mä en ainakaan tykkäis olla kihottuneessa tilassa ja jäädä ilman loppuhuipennusta...auts tekee ihan kipeetä ajatuskin.
Samaa mieltä.
Tarttuisin kyllä sylitanssijaan ja yrittäisin saada pillua vaikka väkisin. Huutaisin että maksan lisää, ole hiljaa ja ime kullia. tms.
Hullua kiihottua noin lähellä naista.
 

Yhteistyössä