Huutonetistä: Rassaako muita?

  • Viestiketjun aloittaja hullua
  • Ensimmäinen viesti
hullua
Niin tympii lukea ilmoituksia, kun myyjät vaatii ostajilta jos vaikka mitä. Yhdessäkin ilmoituksessa vaadittiin maksua kahden päivän sisällä tai antaa heti negan. Samainen myyjä myös monella rivillä kertoi mistä kaikesta hän ei vastaa ja miten hän ei palauta ylimeneviä postikuluja ja sitä ja tätä. Valisti vielä että ostajan täytyy ottaa heti yhteyttä jotta tietää että tämä lunastaa tuotteen. Näitä on tosi paljon ja ihmettelen miksi kukaan ostaa ko. tyypeiltä mitään.

Ostajana tuntee itsensä todella roistoksi jo ennen huudon tekemistä. Huutonetissä on aivan päinvastoin kuin muussa kaupankäynnissä sillä siellä myyjä on kuningas ja ostaja vain alamainen (raukka) joka ei osaa mitään tehdä oikein ellei hänelle anna kunnon määräyksiä tai ostaja on lähtökohtaisesti aina huijaamassa joltain myyjältä viiden euron potkarit. En ymmärrä ja itse en ko. tyypeiltä huuda mitään. Ikävä vain että tällaisten "sanelija" myyjien määrä tuntuu lisääntyvän. Turha tulla kertomaan että pakko laittaa tuollaiset ehdot kun ostajat huijaa. Minulla yli 3000 kauppaa tehtynä ja kerran on huijattu eikä ole tuollaisia ehtoja missään kohteissani lueteltuna.
 
"kipa"
Jep.. Mut eniten rassaa postareilla tienaajat. Ykskin akka meinas, et kenkien postittaminen maksaa 10€. Oikeesti 6.40€. Meinas vaan, et kun joutuu bussillakin menee jne.. Joo o, en oo tajunnukka ottaa korvausta kengän pohjien kulumisesta ja teipistä!!????????
 
werias
Sit on niitä myyjiä, jotka vaativat rahat tilille HETI mutta postittavat tavarat noin kuukauden päästä jos silloinkaan... ja auta armias jos annat vaikka vain neutraalin palautteen niin kostonega on taattu.
 
kengät
Minulle taas kerran kävi Huudossa niin, että Huuto sulkeutui arkena puolen päivän aikaan. Olin huutanut lapselle kenkiä ja olin töissä. Myyjä soitti noin kahden aikaan iltapäivällä aivan hiilenä, että aionko lunastaa kenkiä? Siis häh? Mistä näitä idiootteja tulee? Ihan kuin kukaan päivystäisi Huudossa 24/7 kyttäämässä sulkeutuvia huutojaan.
 

Yhteistyössä