mitä ootte +:set puuhanneet tänään ja mitä vielä aiotte?

  • Viestiketjun aloittaja "kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti
"kysyjä"
- esikoinen lähetetty kouluun
- kuopuksen kanssa aamupuuhat
- nettailua
- toinen koneellinen pyykkiä pyörimässä
- imurointi ja yleistä siivousta
- istutin juurtuneet kukat ruukkuihin

vielä olis
- lasagnen teko ja lapsille spaghettia
- lattioiden pesu
- suihkussa käynti
- tavaroiden pakkaaminen
- lasten vienti isälle

miehen kanssa mennään ehkä illalla leffaan tai sitten vain oleskellaan ja nautitaan pari lonkeroa / viiniä :heart:
 
HippuTAR
Vieny lapsen kerhoon, teinin työpajalle, laittanu astiat koneeseen, järjestelly tavaroita, imuroinu.

Vielä pitää hakea lapsi ja teini kotia. Sit tulee perhetyöntekijä käymään, heti sen jälkeen vien koululaisen fysioterapiaan. Sit on tiedossa akvaarion putsaus ja tuolien hiomista. Ruuat tietty jossain väleissä.
 
Mun tyttö on kipeänä kotona. Olen
- käynyt miehen kanssa kaupungilla
- heikannut uudet ystävämme matkaan
- kerännyt chilejä

Nyt odottelen että mies saa hommansa tehtyä jotta lähdetään kalaan niinkuin se on luvannut. :> Jos saadaan kalaa niin paistetaan myöhemmin nuotiolla niitä ja makkaraa, riippuu vähän mitä kalaa tulee. Chilit pitäisi perata kuivuriin.
 
Jokuv
Ekaluokkalainen teki mulle aamupalan. :D Ilmoitti, että äiti ylös syömään, puuro on valmista ja kahvi myös. :D
Ekaluokkalainen lähti kouluun.
Mä oon kuopuksen kanssa katsonut tv:tä, hakenut postin, lukenut lehden pitkän kaavan mukaan, tehtiin teeleipiä.

Nyt ootan ekaluokkalaista kotiin. Lähdetään kauppaan, hakemaan miestä töistä, jotain ruokaa tarvii tehdä, ehkä mummin luona käydään. Illalla käyn pelaamassa vielä jalkapalloa.

Mulla oli suunnitteilla ikkunoiden pesua tänään, mutta taitaa taas jäädä seuraavaan kertaan. Ei sitä näköjään ehdi. :D (Pöh, viimeinen viikko lomaa menossa, ehkä sitä muutakin voi tehdä kuin siivota ja puunata.)
 
teisu harmaana
klo 5 aamulla ylös, aamupala naamaan ja itteni ihmisen näköseks. Sitten bussilla töihin ja töissä oon istunut nyt reilu 4 tuntia. Töissä tehnyt uuttoja ja kolonniajoja. Siitäpä on työpäivä tehty :) Sitten bussilla kauppaan, kotia, ruoanlaittoa ja illalla pojan kanssa varmaan jotain kivaa keksitään. Mies kattoo kummiski urheilua ;)
Huomenna päästään sirkukseen sitten pojan kans :)=
 
En ole tehnyt mitään. Päivystin suurimman osan yöstä pienimmän sängyn vieressä vadin kanssa, kun raukalla on oksennustauti. Poika katsoi aamupäivän lastenohjelmia ja mä koomasin. Nyt ukko nukkuu ja mä meen kohta viikkaamaan pyykit. Muuta en varmaan jaksa tehdäkään.
 
tämänketjunap
Mielenkiintoista huomata miten erilaisia päiviä kaikilla. Paranemisia sairastupaan! Mulla myöskin viimeiset lomapäivät menossa ja totesin, että pesen lattiat vasta sunnuntaina ;) Nyt valmistautumaan miehen luo lähtöön :heart:

Mukavaa viikonloppua kaikille :flower:
 

Yhteistyössä