En vaan kehtaa miehen edessä :(

  • Viestiketjun aloittaja "Viva"
  • Ensimmäinen viesti
"Viva"
Antakaa nyt vinkkejä, kun en kehtaa olla miehen edessä alusvaatteisillaan, en myöskään voi käydä hänen asunnossa p*skalle. Mies ihmettelee miksemme harrasta seksiä, koska välillämme kipinöi. En vaan kykene :( Liian ujo.
 
No mikset kehtaa olla alusvaatteisillaan? Munkin maha (ja reidet) näyttävät marsilaisen laskeutumisalustalta, mutta suhtaudun asiaan niin, että burleskihan* on nykyään taiteenmuoto. Eikä ole ikinä kukaan kääntynyt kannoillaan niitten raskausarpien tai mahan epäkireyden nähdessään.

*Keikistelyä omasta olemuksesta riippumatta.
 
  • Tykkää
Reactions: Nadalie
"Viva"
No mikset kehtaa olla alusvaatteisillaan? Munkin maha (ja reidet) näyttävät marsilaisen laskeutumisalustalta, mutta suhtaudun asiaan niin, että burleskihan* on nykyään taiteenmuoto. Eikä ole ikinä kukaan kääntynyt kannoillaan niitten raskausarpien tai mahan epäkireyden nähdessään.

*Keikistelyä omasta olemuksesta riippumatta.
Kiusattu koulussa ja että omat sisarukset. Karvat pursuu housuista yli. :(
 
Jos sitä häpeän tunnetta omaa kehoa kohtaa on iskostettu mieleen lapsuudesta asti, ei se ole aivan yksinkertaista yrittää olla ajattelematta mitä toinen sanoo.
Voisit kokeilla yksinkertaisesti mennä miehen kanssa saunaan, se on suomalaisille paikka jossa yleensä ulkonäkö ei merkitse niin paljon. Rohkeutta.
 
endis
Toista mielessäsi kun menet paskalle tai aiot paneskelle "olen vain ihminen". Tai keksi parempi mantra. Tärkeintä on se, ettet välttele virheitä, koska virheistä oppii ja pelkojen voittamisesta kasvaa ihmisenä.
 
sdfs
No ajattele niin että annatko paskan tulla suhteenne eteen? Et tietenkään. Kyllä se mieskin tietää että kaikki ihmiset käy paskalla.

Tuohon alastomuuteen voisi toimia se että ensimmäisellä kerralla peitätte silmänne siteillä. Sano että se korostaa muita aisteja ja kiihottaa sinua. Tai että vain mies peittää silmänsä. Sitten seuraavalla kerralla muuten vain pimeässä.

Tai niin että otat härkää sarvista ja muuten vain ilman seksiä olet alasti kuten vieraampi ehdotti saunaa. Toki sielläkin saa tapahtua. Tai vaikka siivoat ilman housuja alushousuissa niin jännitys siitä kaikkoaa.
 
vieras äiti
Pistä paperia pönttöön ja osta mukaan joku wc raikastin suihke....näin ollen ei kuulu paskalla käydessä ääniä eikä jää hajuja. Tuohon alusvaateasiaan en osaa sanoa mitään....itse myös kainostelen alusvaatteisillaan tai alasti oloa. Nykyisin jo helpompaa kun on oltu yhdessä 14v.
 
itse
Itse tein niin, kun vanhan suhteen "raatelemana" ja äiti ihmisenä uuden, todella hyvä kroppaisen miehen kanssa päädyin lähelle sänkypuuhia, että sanoin olevani epävarma siitä, näytänkö hyvältä. Oli ihana kuulla kun tämä mies sanoi että ihan varmasti näytät hyvältä, ja kun siinä sitten myöhemmin alasti oltiin, se, miten se mies minua kohteli ja miten käyttäytyi, vei kaikki pelot ja ujouden mennessään. Tämä mies on valitettavasti jo aikaa sitten päätynyt hautaan, vaan eipä vikaa nykyisessäkään ;) Uskoisin että aikuinen mies tietää ettei naisen (ja varsinkaan äidin) kroppa ole enää tyttömitoissa. Jos rakastat itseäsi, se näkyy ulospäin ja sinua rakastetaan. Niin se vain on.
 
Vanha setä
Sido miehen silmät ja anna hänen riisua sinut.
Kyllähän tuosta ongelmasta pitää keskenään puhuakkin.
Pitkän päälle sinun pitäisi ongelmasta päästä irti, onhan se miehen nautinnosta iso osa, nähdä nainen vähissä vaatteissa ja alastomana.
Se että sinulla ei ole paikat siinä kunnossa että niitä kehtaisi näyttää, on vain sinun mielipiteesi. Mies on taatusti eri mieltä. Vähäpukeinen tai alaston nainen on aina kaunis. Ellet nyt itse sitten juuri ole missimitoissa, niin muista, että olet NAINEN ja se jo riittää saamaan miehen pään pyörryksiin.
Kokeile ensin jotain hyvin paljastavia tai läpikuultavia vaatteita.
 
"Viivi"
Harjoittele riisuuntumista kotona peolin edessä. Huomaat kyllä pian että että se peilikuvasi on miehen silmin katsottuna tosi kiihottava ja kaunis. Ja sitten vain aitoon tilanteeseeseen. Voithan sinä antaa miehen riisua niin saat vapaasti käsin peitellä muka itseäsi, ihan ikinaisellisesti.
Minusta vähissä vaatteissa ja alasti näyttäytyminen miehelle kohottaa minun itsetuntoani. On nautinto huomata kuinka mies kiihottuu pelkästä näkemisestä.
 
"Liisa"
Olihan se alkuun pääsy hiukan hankalaa. Mutta pian huomasin että mieshän on minun valassani kun vähän annan hänen vähentää vaatteitani. En silti halua sitä valtaa alistamiseen käyttää, mutta on toki ihana tunne olla ihailtu ja kiihottava.
 
"Mummeli"
En ole koskaan ollut mikään kaunotar, mutta kovasti ovat miehet olleet vartalostani ja sen yksityiskohdista kiinnostuneita, kaikkina ikäkausina. Jopa hiukan nuoremmatkin miehet vielä mummuiässäkin.
Rohkeutta vain Viva.
 

Yhteistyössä