pettämistä?

  • Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti
"epätoivoinen"
Onko luokkakokoukset tekosyy saada sekstailla entisen heilan kanssa tai saada toteuttaa aikuisiällä sitä mitä ei nuorempana älynnyt? Huolettaa kun mies menossa luokkakokoukseen... kokemuksia??
 
epätoiv
Hienoa että noin hienovaraisesti vastataan.... olen tosissani. Jos mennään nais- ja miesporukan kanssa yöksi samaan mökkiin ja otetaan vettä väkevämpää, kun on luokkakokous niin ihanko iloisena pitäisi olla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja epätoiv;30205589:
Hienoa että noin hienovaraisesti vastataan.... olen tosissani. Jos mennään nais- ja miesporukan kanssa yöksi samaan mökkiin ja otetaan vettä väkevämpää, kun on luokkakokous niin ihanko iloisena pitäisi olla?
Missä ne siellä mökissä mahtuu panemaan, siis joku yksittäinen pari? Ulkonakin on kylmä.
 
on se
Meillä ei luokkakokouksessa kukaan pettänyt ketään, eikä myöskään pikkujouluissa kukaan ole koskaan pettänyt (tai sitten muut on todella hienovaraisia). Luokkakokous on paikka nähdä vanhoja tuttuja. Jos pettää niin pettää missä vaan sillä aina on mahdollisuuksia.
 
Meillä ei luokkakokouksessa kukaan pettänyt ketään, eikä myöskään pikkujouluissa kukaan ole koskaan pettänyt (tai sitten muut on todella hienovaraisia). Luokkakokous on paikka nähdä vanhoja tuttuja. Jos pettää niin pettää missä vaan sillä aina on mahdollisuuksia.
Juu.
Jokainen pettäjä ilmeisesti odottaa istumassa kotonaan sen 5 tai 10 vuotta kunnes tulee luokkakokouskutsu, ja sit hihkaisee:"No nyt mä vihdoin pääsen pettämään!"
 
"vaimoke"
anna hänen mennä luokkakokoukseen. Jos pettää niin pettää muuallakin. Luokkakokous voi olla henkisesti tärkeä juttu. Voi muistella vanhoja ja löytää itsestään jotain uutta. Tee se toiselle minkä toivoisit itsellesekin tehtävän. Haluaisitko, että puoliso kieltäisi sinulta luokkakokoukseen osallistumisen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja epätoiv;30205589:
Hienoa että noin hienovaraisesti vastataan.... olen tosissani. Jos mennään nais- ja miesporukan kanssa yöksi samaan mökkiin ja otetaan vettä väkevämpää, kun on luokkakokous niin ihanko iloisena pitäisi olla?
Normaalisti ihmiset viettävät iltaa nais- ja miesporukan kanssa ja ottavat samalla vettä väkevämpää. Mitä sitten, vaikka luokkakokoukset olisivatkin tekosyy pettämiselle? Ei se silti velvoita ketään pettämään. Eli jos miehesi ei halua pettää sinua, hän ei petä. Ei edes sen naapuripulpetin tytön kanssa, jota ei koskaan saanut. Mutta jos hän haluaa pettää, hän tekee sen oli luokkakokous tai ei - joko naapuripulpetin tytön kanssa tai sitten jonkun randomin.

Pettäisitkö sinä itse luokkakokouksessa?
 
tuppukyläsä kotoisin
Vau! Kun itse asuin lapsuuteni ja nuoruuteni pienellä paikkakunnalla jossa puolet oli lestadiolaisia ja puolet kommunisteja niin siitähän nyt tulevassa luokkakokouksessa saataisiin aikamoiset orgiat koko luokan kesken.
 
m1es
Olen ollut luokkakokouksessa erään firman edustusmökillä. Alkoholia ja hyvää ruokaa nautittiin, saunottiin, kukaan ei harrastanut seksiä, vähän villiä muistelua vain.
Minäkin tapasin entisen luokkatoveritytön, joka vielä muisti huokaisseensa autossa minulle vinkkinä "olen ihan kostea!". Nyt meni ilta/yö leppoisan smalltalkin muodossa...
 
Sluttiina
Meillä ei luokkakokouksessa kukaan pettänyt ketään, eikä myöskään pikkujouluissa kukaan ole koskaan pettänyt (tai sitten muut on todella hienovaraisia). Luokkakokous on paikka nähdä vanhoja tuttuja. Jos pettää niin pettää missä vaan sillä aina on mahdollisuuksia.
Luokkakokouksesta samaa mieltä, vaan jos on yhtään isommasta firmasta kyse, niin pikkujouluissa *aina* joku pettää.
Niin monta kertaa sen nähneenä ja itsekin kokeneena, näin se menee.
 

Yhteistyössä