onkohan Cheek naimisissa tai tyttöystävä?

  • Viestiketjun aloittaja ihan rakastunut!
  • Ensimmäinen viesti
ihan rakastunut!
Siis niin tyhmää edes miettiä varmasti, mut onkohan Ccheek ihan vapaa? Oon niin rakastunut, olin eilisessä konsertissa ja tänään uudestaan. Se ois niin unelma, fiksu ja tunteellinen ja hyvännäköinen. Ainoa mitä mietin, että oon kuitenkin kahden lapsen eronnut äiti...mit ero on takana ja kaikki on jo hyvin. Lapsetkin on rauhallisia ja helppoja, mut tietty elämä on lasten kanssa mitä on, enkä niin odotakaan mitään kakkosisää. Mut siis miten mä voin kertoa mun tunteista !
 
ihan rakastunut...
Onkohan nuo homoväitteet ihan totta! Ja, voihan sitä tykätä sekä että! Mä vaan mietin,,että miten mä voisin päästä juttusille.,tai laittaa viestin, ja kertoa mun toivottomasta rakastumisesta! Onhan sitä julkisuudenkin ihmiset ihmisiä, ja kaipaavat ihan tavallista puolisoa, perhe-elämää, ja Cheek on sanonut haluavansa nyt rauhoittua ja elää ihan tavallista elämää. Kyllä mä siitä huolehtisin hyvin. Kun vain sais tilaisuuden tutustua.
 
"Jep"
Onkohan nuo homoväitteet ihan totta! Ja, voihan sitä tykätä sekä että! Mä vaan mietin,,että miten mä voisin päästä juttusille.,tai laittaa viestin, ja kertoa mun toivottomasta rakastumisesta! Onhan sitä julkisuudenkin ihmiset ihmisiä, ja kaipaavat ihan tavallista puolisoa, perhe-elämää, ja Cheek on sanonut haluavansa nyt rauhoittua ja elää ihan tavallista elämää. Kyllä mä siitä huolehtisin hyvin. Kun vain sais tilaisuuden tutustua.
Taitaa saada muutamalta muultakin viestejä :D. Oletkos nähnyt montakin tyttöystävää kyseisellä henkilöllä? Välillä pitää käydä ulkomailla maistamassa salaa peenistä.
 
Tylyhköä varmaanki
Onkohan nuo homoväitteet ihan totta! Ja, voihan sitä tykätä sekä että! Mä vaan mietin,,että miten mä voisin päästä juttusille.,tai laittaa viestin, ja kertoa mun toivottomasta rakastumisesta! Onhan sitä julkisuudenkin ihmiset ihmisiä, ja kaipaavat ihan tavallista puolisoa, perhe-elämää, ja Cheek on sanonut haluavansa nyt rauhoittua ja elää ihan tavallista elämää. Kyllä mä siitä huolehtisin hyvin. Kun vain sais tilaisuuden tutustua.
Cheek saa varmasti miljoonia kirjeitä eriikäisiltä naisilta jotka ovat syvästi rakastuneita häneen. Siinä on huono erottua joukosta. En usko jotta kovinkaan moni julkkis sekoaa totaaliseen faniinsa koska eihän siinä olisi järkeä kun toinen on ihan päästään pyörällä siksi jotta toinen on julkisuudesta tuttu ja rakastunut julkisuus kuvaan. Cheek ei pysty suomessa elämään "ihan tavallista" elämää ja istumaan räkäkuppilassa rauhassa ilman jotta joku tulisi julkisuuden myötä juttusille. Nauti kumminkin päiväunelmastasi mutta muistaen realistisesti todellisuuden :)
 
ihan rakastunut
Joo en ole nähnyt tyttöystäviä... Mut ehkä ei ole vain kohdannut sitä oikeaa! Eihän se tarkoita, etttä olis homppeli, jollei vaan vielä ole seurustellut. On keskittynyt työhönsä, ei ehkä vain ole vielä kohdannut sitä oikeaa, joka välittää ja huolehtii.

huh, illalla ainakin näen sen, ja ehkä sitä voi yrittää jäädä sopivasti kulkureiteille!
 
voi apua, joku entinen koulukiusaaja itteään NIIN täynnä oleva leso, jonka laulunsanoissa ei oo paskanhäivää merkitystä tai sanomaa. mä en jaksa ymmärtää miten tosta tyypistä on tullu niin mahtava???
 
no comments never seen
"ja nää hutsut täällä haluais muksun mun nimeen faijan tavoin valinnu nää reissumiehen saappaat voi tätä taakkaa, aah! tän matkan voi vetää tääl monel taval välillä tuntuu kun ois pulssiton, elämän kovettama silti tänään slowareita mun mankka veivaa tuntuu et itsee poimittua maasta ei saa sun jälkeen mikään ei mitään taaskaan meinaa ja nää seksipommit toimii vaan laastareina"
 
no comments never seen
"Mun täytyy sua varottaa Jos sä haluut kiinni ottaa Oon tunnettu siitä Ajelehdin ja liidän Woou-wou-wou Ota mut kiinni Jos sä saat Jos sä saat Beibi Ota mut kiinni Jos sä saat Jos sä saat Näissä räppihommissa kova kun kivi Miljoonien edessä rokannut mikkiin Viiden Birkin bägin verran lokakuun tili Nää mimmigeimit on mogannu silti Oon hukassa, ota mut kiinni I need a girl - taidan olla kun Diddy"
 
täh onko sen riimit
"Mun täytyy sua varottaa Jos sä haluut kiinni ottaa Oon tunnettu siitä Ajelehdin ja liidän Woou-wou-wou Ota mut kiinni Jos sä saat Jos sä saat Beibi Ota mut kiinni Jos sä saat Jos sä saat Näissä räppihommissa kova kun kivi Miljoonien edessä rokannut mikkiin Viiden Birkin bägin verran lokakuun tili Nää mimmigeimit on mogannu silti Oon hukassa, ota mut kiinni I need a girl - taidan olla kun Diddy"
siis en hirveemmin diggaa muutenkaan mut siis lyyrisesti noinko?
 
kuka muu muka
Antaa vuosien vieriä. Kun pahin huuma on laantunut, niin eiköhän tähänkin probleemaan joku selvyys saada... Että onko vaiko eikö ja jos on niin kenen kaa ;)

Jatka ap unelmointiasi, se antaa kivasti potkua arkeen :)
 
Rispektii
Hei c'mon! Ettekö nyt tajua ettei Cheek mikään homo ole. On itse sanonut haluavansa hillityn, luonnollisen naisen, joka seisoo omilla jaloillaan ja arvostaa herraa itseään sekä tämän työtä. Oletko AP tällainen?
 
rakastunut!
Antaa vuosien vieriä. Kun pahin huuma on laantunut, niin eiköhän tähänkin probleemaan joku selvyys saada... Että onko vaiko eikö ja jos on niin kenen kaa ;)

Jatka ap unelmointiasi, se antaa kivasti potkua arkeen :)
voi se kyl olla noinkin :( mut just nyt tuntuu, että en voi elää, jollen saa jotenkin otettua yhteyttä! En nyt mikää yyberhottis varmaan ole, mutta fiksu ja nätti kuitenkin ja osaan huolehtia perheestä hyvin ja olen lukenut että Cheek myös kaipaa nyt ihan tavallista elämää.

hei laulunsanojahan noi vaan on, esittää tuollaista mut oikean ihmisen tutustuu vasta kun saa itse jutella.
 
kuka muu muka
voi se kyl olla noinkin :( mut just nyt tuntuu, että en voi elää, jollen saa jotenkin otettua yhteyttä! En nyt mikää yyberhottis varmaan ole, mutta fiksu ja nätti kuitenkin ja osaan huolehtia perheestä hyvin ja olen lukenut että Cheek myös kaipaa nyt ihan tavallista elämää.

hei laulunsanojahan noi vaan on, esittää tuollaista mut oikean ihmisen tutustuu vasta kun saa itse jutella.
Mä olen ottanut yhteyttä julkisuudesta tuttuun mieheen, koska olin niin ihastunut. Kaksi eri miestä ja eri vuosina. En tietenkään rynnännyt tekemään mitään rakkaudentunnustuksia vaan lähestyin ihan muissa asioissa. Toinen jäi muutamaan viestittelyyn puolin ja toisin, toinen kantoi hieman pidemmälle... :)

Vaatii hieman kekseliäisyyttä, huolellisuutta ja salapoliisityötä, mutta you'll never know ;)
 

Yhteistyössä