Tyttöystävä pyysi tulemaan kainaloon =)

vierasss
En voi itselleni mitään mutta asia jäi kiinnostamaan. Siis meinasiko se että runkkaat ja ruiskutat kainaloon vai että vehje on puristuksissa kainalossa? Minkä takia juuri kainalo? Entä jos on sänkeä? Miten vehje reagoi deodoranttiin? Mitä kiksejä sun tyttis siitä saa?
 
En kysynyt vielä, että miten tämä yksityiskohtaisesti hoidetaan ja en myöskään tiedä motiiveista, mutta eiköhän se vielä tässä selviä.

En voi itselleni mitään mutta asia jäi kiinnostamaan. Siis meinasiko se että runkkaat ja ruiskutat kainaloon vai että vehje on puristuksissa kainalossa? Minkä takia juuri kainalo? Entä jos on sänkeä? Miten vehje reagoi deodoranttiin? Mitä kiksejä sun tyttis siitä saa?
 
vierasss
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30206502:
En kysynyt vielä, että miten tämä yksityiskohtaisesti hoidetaan ja en myöskään tiedä motiiveista, mutta eiköhän se vielä tässä selviä.
Millä tavoin sä sen haluaisit toteuttaa? Ja miksi?
 
mitä jos
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30208522:
30+, muksujen lukumäärää en kerro tarkasti, hmm sanotaan, että on useampia ja on monen ikäisiä =)
Onko kaikki yhteisiä tyttöystävän kanssa vai onko teillä ennestään omia? Onko yhteisiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30208595:
Sinun kavereitahan ne sitten on, jos et tuosta kuvasta banskua saa =)
Kaippa mun jutut on niin tylsiä, että ne jaksa lukee niitä ennen ku joku ilmoittaa niistä.
Ilmoita itse asiattomasta viestistäsi, jospa ne sitten antaa sulle mitä kerjäät =)
En mä viitti ruveta tekee muiden hommia. Sun alotukset ovat nähtävästi turvasatama pervoille kuville.
 

Yhteistyössä