Voisitko lähettää alastonkuvia tuntemattomalle?

  • Viestiketjun aloittaja jännitystä elämään
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jännitystä elämään;30206680:
No en,tarkensin vastaustani. Netissä,sähköpostitse. Ihmisen kanssa jota ei tunne mutta kirjotellaan seksiviestejä.
Jaa, no ei kannata. Ei sitä koskaa tiedä millanen mulkku niitä kattoo ja näyttelee niitä ympäriinsä. Sun nimi on kuitenki tiedossa niin nykypäivänä sillä saa sekunissa kaikki sun tiedot.
 
jännitystä elämään
Jaa, no ei kannata. Ei sitä koskaa tiedä millanen mulkku niitä kattoo ja näyttelee niitä ympäriinsä. Sun nimi on kuitenki tiedossa niin nykypäivänä sillä saa sekunissa kaikki sun tiedot.
Missä se mun nimi on tiedossa? Enhän mä omalla nimellä kirjoittele ja sähköpostikin on luotu huvikäyttöön joten sen olen myös tehnyt feikkinimellä.
 
endis
Googlen kuvahaku osaa aika fiksusti etsiä netissä olevista kuvista vertailukuvan tietoa. Mikäli alastonkuvassanne jokin osa mätsää vaikkapa Facebook-profiilinne kuvaan, osaa Google ehdottaa sitä. Eli vaikka luulet olevasi anonyymi, etä välttämättä olekaan. Oma juttunsa on kuvatiedostoissa olevat tunnisteet, jotka voi katsoa vaikkapa ilmaisella ohjelmalla nimeltä Exif.
 
vierassss
Googlen kuvahaku osaa aika fiksusti etsiä netissä olevista kuvista vertailukuvan tietoa. Mikäli alastonkuvassanne jokin osa mätsää vaikkapa Facebook-profiilinne kuvaan, osaa Google ehdottaa sitä. Eli vaikka luulet olevasi anonyymi, etä välttämättä olekaan. Oma juttunsa on kuvatiedostoissa olevat tunnisteet, jotka voi katsoa vaikkapa ilmaisella ohjelmalla nimeltä Exif.
no ei se ihan noin toimi :D google hakee tismalleen samaa kuvaa
 
vierassss
"impi"
En ole koskaan lähetellyt itsestäni alastonkuvia yhtään kenellekään. Itse asiassa musta ei vauva-aikojen jälkeisä alastonkuvia edes ole olemassa - eikä tulekaan, jos yhtään minusta riippuu. Esittelen paikkojani ihan livenä, ja vain tarkoin valikoidulle yleisölle.
 

Yhteistyössä