Millaiset olivat edelliset häät, joissa olit?

  • Viestiketjun aloittaja "Lila"
  • Ensimmäinen viesti
Outlet harmaana
Eilen. Omat. Vihkiminen käräjäoikeudessa, pieni kahvitilaisuus (10 henkeä) ja illalliset ravintolassa todistajille, yhteensä 6 henkilöä. Jatkettiin iltaa vielä parissa baarissa. Kaikilla oli tosi kivaa. Ja kyllä, ollaan vielä yhdessä ;)
 
Outlet harmaana
[QUOTE="Lila";30206803]Millainen hääpuku sinulla oli? Oliko kaaso ja bestman? Mitä lahjoja saitte?[/QUOTE]

Lyhyt puku, mutta morsiuspuku. Olkaimeton, ylhäältä tiukka ja alhaalta leveä tyllihelma. Ei ollut kaasoa eikä bestmania. Lahjoja ei haluttu, saatiin rahaa ja lahjakortteja.
 
"Hmh"
Jotain 13 vuotta sitten. Nuoresta yhdessä ollut pari meni naimisiin reilu parikymppisinä. Yhdessä ovat edelleen ja liuta lapsia. Vieraita...olisko ollu jotain 50. Kirkkohäät ja jatkot jossain kylätalolla.
 
häävieras
Pari vuotta sitten, aikuisten ihmisten häät. Suomalais-amerikkalinen uskovainen pariskunta, joten ensin oli häämessu (minulle vähän tylsää, kun en ole uskovainen, mutta heille tärkeä) ja sitten ihana hääjuhla, jossa teemana oli se maa, jossa olivat tavanneet (ei suomi eikä usa). Mielettömän hyvää ruokaa sekä sopivasti kiinnostavaa ohjelmaa. Häälahjat eivät olleet heille tärkeä asia.
 
häävieras
Lisäyksenä vielä, että vieraita oli varmaan n. 150.

Alkuperäinen kirjoittaja häävieras;30206914:
Pari vuotta sitten, aikuisten ihmisten häät. Suomalais-amerikkalinen uskovainen pariskunta, joten ensin oli häämessu (minulle vähän tylsää, kun en ole uskovainen, mutta heille tärkeä) ja sitten ihana hääjuhla, jossa teemana oli se maa, jossa olivat tavanneet (ei suomi eikä usa). Mielettömän hyvää ruokaa sekä sopivasti kiinnostavaa ohjelmaa. Häälahjat eivät olleet heille tärkeä asia.
 
vieras*
Nykymeiningin mukaan häät olivat hulppeat. Vieraat lennätettiin etelän lomakohteeseen ja tarjoilu pelasi sekä ruuan että juoman suhteen.

Häistä on aikaa kolme vuotta.

Pari on eronnut.
 
Meillä
n.4 vuotta sitte, en tuntenut ketään, sulhanen miehen vanhoja kavereita. Vähä kuivaa oli, alkoholia ei tarjottu, musiikki oli torvisoittoa. Ihanaa oli kun päästiin miehen kanssa kaksisteen, yö hotellissa oli ihana.
 
No olisiko niistä pitänyt kieltäytyä? Omien vanhempien antamista?
Todettiin kutsuttaessa että ei lahjoja, kiitos.
Ja mikä saa sinut ajattelemaan, että häät olivat vaatimattomat :D
Mekin saatiin matkalahjakortti, vaikka meillä oli vaatimaton lahjalista niille joilla oli vaikeuksia tietää mistä me tykätään. Olisi varmaan pitänyt lahjoittaa se lahjakortti jollekin hapannaamalle :D
 
Taisi olla siskon punk-tyyliset häät pari vuotta sitten. Menivät aiemmin maistraatissa naimisiin ja 50-80 vierasta suunnilleen sitten juhlavastaanotolla. Bändi soittamassa ja hyvät ruuat ja juomat :) mukavaa oli. Talvihäät.

Muoks) ovat edelleen onnellisesti yhdessä :)
 
salaa
omat maistraatissa

Ei vieraita. Oli juhlapuku (tummansininen) ja kukat, käytiin valokuvassa ja sitten ravintolassa syömässä. Illemmalla käytiin kummankin äidin luona kertomassa.
 
-vieras-
Mieleen on jäänyt häät, jossa juotiin sahtia (naisille ja miehille eri tonkka), maalaistalon pihalle oli rakennettu tanssilava ja helikopteri lensi pudottelemassa jotain flaijereita.

Ajoin kuplavolkkarin kännissä mummon perunapellon ojaan ja aamulla se sieltä kiskottiin setien ja tätien voimin.

Sain satinkutia...
 
bbierass
Talvihäät, tunnelmalliset. Ei mitään ylimääräistä kommervenkkiä, kaunis vihkimineb, kaunis hääpari, hyvää ruokaa ja tanssia. Hauskat polttarit saunomisen ja uimisen merkeissä.
 
"hmh"
[QUOTE="Lila";30206776]Paljonko oli vieraita ja missä ne pidettiin? Oliko kaikilla hauskaa?
Onko pariskunta vielä yhdessä?

Nyt pitäisi järjestää pikahäät..[/QUOTE]

Vieraita oli varmaan noin sata. Vihkiminen tapahtui pienessä kauniissa saaristokirkossa, ja juhlat olivat tarkoitukseen hyvin sopivassa huvilassa joka oli juurikin tällaisille tilaisuuksille varattu, tanssit tanssittiin paviljongissa joka sijaitsi huvilan vieressä.

Ja hauskaa oli varmasti ihan kaikilla. Ja pariskuntakin on edelleen yhdessä. (vajaa 2kk häiden jälkeen).
 
Nap
Heinäkuun puolella oltiin miehen työkaverin häitä juhlimassa. Vieraita oli joku vajaa 30, eli pienet häät. Vihkiminen oli Tuomiokirkossa, ihan simppeli lyhyt kaava, ja juhlat oli sitten keskellä kaupunkia yhdessä juhlatilassa.

Oli parhaat häät missä minä oon ikinä ollut, vaikka sieltä ei ketään tuntenut, niin mm. hääparin kavereiden kanssa tuli paljon jutusteltua.
 
hm....
Heinäkuun puolella oltiin miehen työkaverin häitä juhlimassa. Vieraita oli joku vajaa 30, eli pienet häät. Vihkiminen oli Tuomiokirkossa, ihan simppeli lyhyt kaava, ja juhlat oli sitten keskellä kaupunkia yhdessä juhlatilassa.

Oli parhaat häät missä minä oon ikinä ollut, vaikka sieltä ei ketään tuntenut, niin mm. hääparin kavereiden kanssa tuli paljon jutusteltua.
Niin mutta tuo saattaa kertoa enemmän sinusta kuin häistä...
 
"Janita"
Tänään olin pienissä, ihanissa häissä.
Vihkiminen kirkossa, juhla ravintolassa.
Kutsuttuina hääparin läheisimmät sukulaiset ja ystävät, n.30 hlöä.

Oli mukavaa koska ei ollut mitään mukahauskoja hääleikkejä. Ruoka oli hyvää ja tunnelma rento.

Pari on vielä yhdessä :D
 

Yhteistyössä