Miksi naiset vanhentuvat eri tavoin?

  • Viestiketjun aloittaja Kyselyikä
  • Ensimmäinen viesti
Kyselyikä
Keskustelupalstoilla itketään että +40 ikäinen on mennyttä, kukaan mies ei katso päinkään, voi suunnilleen tilata ruumisarkn itselleen. Kuitenkin näen päivittäin upeita keski-ikäisiä naisia. Silmiin pistänyt kuiteskin tosiseikka, että keski-iässä jotkut naiset lähes rypyttömiä ja kauniita kun nuoremmillakin monesti iho ryppyinen ja veltto. Mikä erottaa jyvät akanoista?
 
Kyselyikä
[QUOTE="Liisi";30207511]Geenit.

Juuri katsoin katkerana Armi Kuuselan valokuvia, joissa hän näyttää kauniimmalta kuin minä, joka olen 40v.[/QUOTE]

Hih, tää kysymys tuli mieleen kun katsoin kuvia Armin tyttäristä. Ovat kohta 60 ja nelikymppisiltä näyttävät. Ehkä geenit ?
 
vierass
No miksi osa miehista on timmivatsaisia vaatekatalogimalleja hautaan saakka ja toiset ovat jo kolmekymppisena sen nakoisia naamastakin, etta joku kohtaus on ovella? Ihmiset ja elintavat ovat yksilollisia. Joidenkin kasvonpiirteetkin ovat valmiiksi vanhoja. Hyva iho on enemmankin luojan lahja. Missi vanhenee kuin missi, jos ei turmele ulkonakoaan ja ehka suorittaa pienia ekstratoimenpiteita sen sailyttamiseksi.
 
Geenit. Elämän asenne. Elämä itsessään.

Toiset ovat siunatut heleällä pitkäkestoisella kuosillaan. Toisilla se on sitten sitä katoavaista luonnonvaraa, vaikka mitä poppaskonsteja käyttäisi. Toisilla myös elämä itsessään näkyy ihossa - vastoinkäymiset jättävät merkkinsä.

Olipa syy mikä tahansa, niin - asenne ratkaisee suuresti tässäkin asiassa. Miten kannat itseäsi ryppyinesi kaikkinesi :). Kauneutta on rypyissäkin ja kurtuissa ja uomissa ne ovat vain elämänkartan piirustuksia :heart:
 
iu
Kasvojen luuston malli vaikuttaa naaman vanhenemiseen paljon: vaikkei ryppyjä tulisi, alkaa "pullaluisilla" (=pieni leuka, ei poskipäitä jne.) naama roikkua ennemmin tai myöhemmin. Tätä(kin) tapahtuu tasapuolisesti miehille ja naisille, ei ole naisten yksinoikeus.
 
Kaveri 30v sanoi, ettei halua hormoonikierukkaa, kun on kuullut se edesauttavan kasvojen ryppyyntymistä. Ja kyllävain, oon kierukan jälkeen vanhentunut huomatravasti. Tietty vaikuttaa sekin, että 40v lähestyy.
 

Yhteistyössä