Oletko sitä mieltä, että jos naisella on ongelmia saada orgasmi

  • Viestiketjun aloittaja hajatus
  • Ensimmäinen viesti
No olen mä sitä mieltä. Mutta mä sain (ihan ite) ekat orgasmini jo penskana ja sit jatkoin harjoittelua ja sain emätinorgasmin omin avuin joskus ennen kahtakymmentä ikävuottani ja sit yhdynnässä reilu parikympisenä.

Muista en tietenkään osaa sanoa yhtikäs mitään.
 
Blue
Kannattaa tietenkin opetella saamaan se itse ensin. Eihän sitä muuten tiedä miten sitä kannattaa avittaa sitten yhdynnässä jotta sen saisi, eikä tiedä miten sitten opetella saamaan pelkässä yhdynnässä.
 
"Äiti kolmelle"
Hesarissa oli juuri uutinen tutkimuksesta, jonka mukaan lesbonaiset saavat orgasmin todennäköisemmin kuin heteronaiset. Ero oli aika suuri.
Syitä pohdittiin artikkelissa, ja yksi mahdollinen syy vi olla se, kuia hyvin kumppani huomioi naisen ja kuia tärkeää kumppanille on että nainen laukeaa seksissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Äidin blogi
nääh
En ole. Itse yritin kauan vaikka millä tavalla ja välineillä, mut ei, ensimmäinen tuli ihan itsestään sen oikean kumppanin kanssa ja siitä lähtien on tullut, nykyisin saan itseksenikin.
 
Blue
[QUOTE="Äiti kolmelle";30207770]Hesarissa oli juuri uutinen tutkimuksesta, jonka mukaan lesbonaiset saavat orgasmin todennäköisemmin kuin heteronaiset. Ero oli aika suuri.
Syitä pohdittiin artikkelissa, ja yksi mahdollinen syy vi olla se, kuia hyvin kumppani huomioi naisen ja kuia tärkeää kumppanille on että nainen laukeaa seksissä.[/QUOTE]

Tämä on varmasti osasyy, myös tuohon mistä minun mielestäni eniten johtuu. Eli musta suurin syy on siinä että heteroparien seksi on aika yhdyntäkeskeistä. Ja jos vielä miestä ei kauheasti kiinnosta tuleeko nainen vai ei ja nainen ei lisäksi kehtaa pyytää miestä tekemään mitään, eikä kehtaa edes itse avittaa itseään niin soppa on valmis. Suhteessa kuitenkin aika pieni prosentti naisista saa orgasmin pelkässä yhdynnässä.
 
"Äiti kolmelle"
Tarkoittiko aloittaja orgasmeja yhdynnässä? Muuten en kyllä ymmärrä ajatusta että naiset oppisivat saamaan orgasmeja kunnolla vasta yli kolmekymppisenä. Yhdynnässä ehkä siis näin voi olla, että vasta vähän vanhempana naiset keskimäärin osaavat vaatia myös kumppanilta että ei lopeteta ennen laukeamista.
Ehkäpä tuo tavanomainen penetraatio seksi ei ole suunniteltu naisen ahdoilla, siinä on vaikeampi saada orgasmia kuin klitorista suoraa kiihottamalla.
Penetroiva seksi on enemmänkin miehen orgasmeja helpottava seksin muoto.
Ehkäpä tässä on syy siihen mistä yllä puhuttiin, että lesbot saavat orgasmeja seksissään varmemmin kuin heteronaiset heteroseksissään.
 
hajatus
Tarkoitin orgasmeja ylipäätään. Jos nainen oppii saamaan orgasmin ensin itsekseen, hän saa sen paremmin myös kumppanin kanssa, koska tuntee itsensä paremmin. Kaikilla naisilla ei ole mitään orgasmiongelmaa, eikä orgasmin saaminen ole mikään pakko. Mutta monasti naiset kokevat itsensä epätäydellisiksi jos eivät kykene saamaan orgasmia.
 
todellakin juu
Tarkoitin orgasmeja ylipäätään. Jos nainen oppii saamaan orgasmin ensin itsekseen, hän saa sen paremmin myös kumppanin kanssa, koska tuntee itsensä paremmin. Kaikilla naisilla ei ole mitään orgasmiongelmaa, eikä orgasmin saaminen ole mikään pakko. Mutta monasti naiset kokevat itsensä epätäydellisiksi jos eivät kykene saamaan orgasmia.
Wau! Tämän asian kertoo ja toteaa MIES!( tähän perään *ilotulitushymiö ja vaikka sädekehäkin*)
 

Yhteistyössä