Miten mies rakastaa?

  • Viestiketjun aloittaja Illil
  • Ensimmäinen viesti
Koskettelee ohimennen/antaa pusun. Teet kotitöitä, tulee ja halaa yht'äkkiä takaa päin, silittää, halaa, ottaa kainaloon. Tollasta tekee mun mies ja välillä, kun pelaa jotain pleikka pelejä, niin kääntyy muhun päin yht'äkkii ja sanoo, tiiätkö, että mä rakastan sua paljon. Mä vastaan, että mäkin rakastan sua paljon ja yleensä olen tossa vaiheessa liikuttunu sydänjuuriani myöten ja sen kuulee yleensä myös äänestäkin ja mies tulee ja nappaa mut syliinsä istumaan :). Tekee hirmu useesti sen, että kun huseeraan jotain, niin nappaa mut syliinsä ja pussaa kunnolla :). Ollaan oltu 6- vuotta yhessä ja kihloissa ollaan oltu reilu 4- vuotta :).

Mulla ja miehellä on myös hyvin saman tyyppinen huumorintaju, joten meillä on alusta saakka ollu sellasta ainaista toistemme härnäämistä/kiusottelua/lempeetä tölvimistä jostain toistemme ns.oudoista käytöksistä erilaisissa tilanteissa ja noista revitään helvetillistä huumoria ja välillä kuittaillaan toisillemme kaikesta, pilke silmäkulmassa ja noita aina sit nauretaan vatsa kippurassa :D. Arki romantiikka on parasta ja vähintään taidetta, kun sitä vähän höystää pienillä mausteilla ;).
 
Blue
Siten että hänen ei tarvitse kuin katsoa sua tietyllä katseella niin sun jalat notkahtaa.

Siten että kun hän sanoo sulle että "sä oot parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut" niin sun silmiin tulee kyyneleitä.

Siten että hän tulee ottamaan sut kainaloon kun sitä eniten kaipaat.

Siten että kun sä katsot sivusta kun hän katsoo teidän yhteisiä lapsia niin sä näät hänen silmistään pohjattoman rakkauden.

Siten että hän on valmis uhraamaan vuoksesi paljon.

Siten että kun hän sanoo sinulle "minä rakastan sinua" niin sä tiedät varmaksi että hän tarkoittaa sitä eikä sano sitä vain tottumuksesta tai siksi että niin pitää sanoa.

.....tätä voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle....
 
Hhtthh
Hellittely nimillä, yhtäkkiä halaamalla, pussaamalla yms.
Huolehtii minusta ja lapsesta. Töissä kun hän on, saatan laittaa viestiä että me lähdetään käymään paikassa x. Hän vastaa, mukavaa päivää, aja varovaisesti ettei mun kalleimmille satu mitään.
Kertoo illalla viimeiseksi nukkumaan mennessä että rakastaa.
????
 
lapset ylpeinä
Siten että hänen ei tarvitse kuin katsoa sua tietyllä katseella niin sun jalat notkahtaa.

Siten että kun hän sanoo sulle että "sä oot parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut" niin sun silmiin tulee kyyneleitä.

Siten että hän tulee ottamaan sut kainaloon kun sitä eniten kaipaat.

Siten että kun sä katsot sivusta kun hän katsoo teidän yhteisiä lapsia niin sä näät hänen silmistään pohjattoman rakkauden.

Siten että hän on valmis uhraamaan vuoksesi paljon.

Siten että kun hän sanoo sinulle "minä rakastan sinua" niin sä tiedät varmaksi että hän tarkoittaa sitä eikä sano sitä vain tottumuksesta tai siksi että niin pitää sanoa.

.....tätä voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle....
Toi ukkos vuosia sitten kännissä sanoma lause, sivummalle vielä vetämällä ja juopuneena soperreltu, on kyllä...
noh, samankaltaista kuin sun miehes ottaminen, katseltuas l-koodia.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja lapset ylpeinä;30208080:
Toi ukkos vuosia sitten kännissä sanoma lause, sivummalle vielä vetämällä ja juopuneena soperreltu, on kyllä...
noh, samankaltaista kuin sun miehes ottaminen, katseltuas l-koodia.
:hug: Olen pahoillani että sun parisuhde ei ole täydellinen, mutta ei se mun vika ole. ;)

muoks. Haluatko että alan tässä luettelemaan mikä sinun parisuhteessasi mättää? :saint:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Illil
Oon aina toivonut, että mies katsois mua ilmeellä "voi vitsit, toi on mun nainen ". Tai ottais yhtäkkiä lähelle, halaisi, ohimennen koskettaisi. Kertoisi rakastavansa. Pusuja vaivihkaa.

Mä saan elämää helpottavaa elektroniikkaa. On pyykkikoneet, tiskikoneet, kuivausrumpu, kaikki, niin viimisen päälle että.. Mutta ei läheisyyttä :(
 
Blue
Oon aina toivonut, että mies katsois mua ilmeellä "voi vitsit, toi on mun nainen ". Tai ottais yhtäkkiä lähelle, halaisi, ohimennen koskettaisi. Kertoisi rakastavansa. Pusuja vaivihkaa.

Mä saan elämää helpottavaa elektroniikkaa. On pyykkikoneet, tiskikoneet, kuivausrumpu, kaikki, niin viimisen päälle että.. Mutta ei läheisyyttä :(
Eli hänellä on oma tyylinsä rakastaa mutta se on ns. "väärä". :|Koita itse tehdä hänelle noita juttuja joita haluaisit että hän tekisi sinulle. Jospa hän siitä innostuisi.
 
Illil
Eli hänellä on oma tyylinsä rakastaa mutta se on ns. "väärä". :|Koita itse tehdä hänelle noita juttuja joita haluaisit että hän tekisi sinulle. Jospa hän siitä innostuisi.
Kohta yhdeksän vuotta yhdessä. Olen halaillut, suukotellut, mennyt kainaloon. Kertonut kuinka kaipaan läheisyyttä, kosketusta. Mikään ei ole muuttunut.
Kuihdun kohta :(
Kaikki pieninkin läheisyys lähtee aina minusta.

Alkuun tietysti pitikin hyvänä, mutta hiipuuhan se alkuinnostus.
 
Blue
Kohta yhdeksän vuotta yhdessä. Olen halaillut, suukotellut, mennyt kainaloon. Kertonut kuinka kaipaan läheisyyttä, kosketusta. Mikään ei ole muuttunut.
Kuihdun kohta :(
Kaikki pieninkin läheisyys lähtee aina minusta.

Alkuun tietysti pitikin hyvänä, mutta hiipuuhan se alkuinnostus.
Ei sen pitäsi. Sun täytyy pistää miehesi selkä seinää vasten jos sinusta tuntuu ettet näin voi jatkaa.
 
Illil
Ei sen pitäsi. Sun täytyy pistää miehesi selkä seinää vasten jos sinusta tuntuu ettet näin voi jatkaa.
En usko, että sitä pahemmin mun tunteet nappaa. Luulisi nyt, että jotain muutosta olisi tapahtunut kun monesti olen toiveistani kertonut.

Mä tykkään koskea miestä, nuuhkia niskaa ym. Se tuntuu niin hyvältä, että välillä melkein itkettää. Tuntuu kurjalta, jos mies ei koe samoin. Enkä nyt tarkoita, että miehen pitäisi kyynelehtiä, vaan sitä, että hänkin pitäis mun hyvänä pitämisestä.

Vaikka eihän toisen tunteita voi pakottaa. Ehkä me vaan ollaan liian erilaisia.
 
Blue
En usko, että sitä pahemmin mun tunteet nappaa. Luulisi nyt, että jotain muutosta olisi tapahtunut kun monesti olen toiveistani kertonut.

Mä tykkään koskea miestä, nuuhkia niskaa ym. Se tuntuu niin hyvältä, että välillä melkein itkettää. Tuntuu kurjalta, jos mies ei koe samoin. Enkä nyt tarkoita, että miehen pitäisi kyynelehtiä, vaan sitä, että hänkin pitäis mun hyvänä pitämisestä.

Vaikka eihän toisen tunteita voi pakottaa. Ehkä me vaan ollaan liian erilaisia.
Sitten pitää löytää jotain mikä tyydyttää molempia. Jotain mihin mies on valmis osoittaakseen rakkautensa. Ei sun tarvitse tyytyä ei mihinkään. Miehelläkin on velvollisuus pitää sut tyytyväisenä.
 
Illil
Sitten pitää löytää jotain mikä tyydyttää molempia. Jotain mihin mies on valmis osoittaakseen rakkautensa. Ei sun tarvitse tyytyä ei mihinkään. Miehelläkin on velvollisuus pitää sut tyytyväisenä.
Mutta vaadinko sitten jo liikaa?
Mies on joskus sanonut ettei osaa näyttää tunteitaan. Eikä näköjään halua edes opetella.

Välillä olen miettinyt, ehkäpä muutaman sekunnin verran, että pitäisikö muuten hyvä mies pistää vaihtoon, että saisin sitä läheisyyttä. Toistaiseksi on jäänyt vain ajatuksen tasolle.
 
Blue
Mutta vaadinko sitten jo liikaa?
Mies on joskus sanonut ettei osaa näyttää tunteitaan. Eikä näköjään halua edes opetella.

Välillä olen miettinyt, ehkäpä muutaman sekunnin verran, että pitäisikö muuten hyvä mies pistää vaihtoon, että saisin sitä läheisyyttä. Toistaiseksi on jäänyt vain ajatuksen tasolle.
Miten ihmeessä vaatisit liikaa?? Lue mistä tahansa niin ei ole liikaa vaadittu saada vastinetta tunteilleen puolisolta. Varsinkin kun tietää että toinen siihen pystyy, kunhan nyt vaan, ehkä mukavuuttaan, on jättänyt n pois...

Huomaisiko mies jos sinä jättäisit läheisyyden pois? Oletko testannut sitä?
 
pienillä teoilla
Huolehtii omasta laumastaan omalla tavallaan, lapsista, minusta ja karvaisista perheenjäsenistämme suurella sydämellä:) Iltaisin antaa suukon ja sanoo rakastavansa minua. Ei sitä oikeastaan mitään muuta kaipaa, kun toinen on läsnä arjessa, iloissa ja suruissa. Huumorilla potkitaan toisiamme eteenpäin pitkin elämän kivisiä polkuja.
 
Illil
Miten ihmeessä vaatisit liikaa?? Lue mistä tahansa niin ei ole liikaa vaadittu saada vastinetta tunteilleen puolisolta. Varsinkin kun tietää että toinen siihen pystyy, kunhan nyt vaan, ehkä mukavuuttaan, on jättänyt n pois...

Huomaisiko mies jos sinä jättäisit läheisyyden pois? Oletko testannut sitä?
Oon jättänyt läheisyyden pois muutamaan otteeseen, en ole kysellyt työpäivien sujumisesta tai soitellut iltaisin jos on vaikkapa kaverillaan. Parin viikon jälkeen miehellä alkaa pinna kiristymään ja kyselee, enkö välitä enää.
Olen vastannut, että huomaatko nyt, miltä minusta tuntuu koko ajan? Kyllä se silloin sitten halaa ja parina iltana nappaa sängyssä kainaloon, mutta sitten taas unohtuu.
 
Blue
Oon jättänyt läheisyyden pois muutamaan otteeseen, en ole kysellyt työpäivien sujumisesta tai soitellut iltaisin jos on vaikkapa kaverillaan. Parin viikon jälkeen miehellä alkaa pinna kiristymään ja kyselee, enkö välitä enää.
Olen vastannut, että huomaatko nyt, miltä minusta tuntuu koko ajan? Kyllä se silloin sitten halaa ja parina iltana nappaa sängyssä kainaloon, mutta sitten taas unohtuu.
Eli kunhan roikottaa sitten vaan vaikka kyllä osaisi pitää hyvänä. Todella ärsyttävää. :mad:

Mä lopettaisin hellyyden kokonaan ja antaisin sitä vain silloin jos/kun mies sitä tajuaisi antaa. Ja sitten lopettaisin taas kun yrittäisi lopettaa.

Noihin "etkö välitäkään enää"-kysymyksiin en reagoisi, ainakaan tuollaisella ymmärrätkö nyt miltä musta tuntuu-tyylillä vaan mutisisin jotain yliolkaista ja jatkaisin samaa rataa. Joko mies siitä oppii että sitä saa mitä tilaa (ja alkaa antaa läheisyyttä) tai sitten jatkat suhdettasi samaan malliin (mies saa kiukutella läheisyyden puutetta mutta samaan aikaan saa jättää sinun tarpeesi täysin huomiotta). Se ei kävisi minulle enää, mielummin sitten vaikka yksin...
 
Blue
Haluan. Luin aiemman vastauksesi, en tiennyt sinulla olleen tarvetta muokata sitä vielä. Hit me!
You wish! Menepä nyt vain nukkumaan ja uneksimaan siitä että joku kerta taas onnistaa taas seksinkin osalta.

Et saa minusta enää mitään otetta ja sekös sua pännii... :D

Voit halutessasi yrittää jatkaa yv:llä jos on vielä asiaa. ;) Mulla ei ole mitään asiaa luusereille enää.
 

Yhteistyössä