Mies sitte sammahti...

  • Viestiketjun aloittaja äskäx3
  • Ensimmäinen viesti
äskäx3
Voi että ottaa päähän!!!!!Meillä lapset hoidossa ja vapaailta siis.Saunottiin, syötiin hyvin ja juotiin viiniä, mies ilmeisesti hiukan enemmän kuin minä!!Nyt se sitte sammahti ja nukkuu, ei jaksa lähtiä mihinkään.Minä tälläsin jo ja kuvittelin, että päästään johonki. ..,viime kerrasta 1,5 kk...Hetken jo aattelin, että ihan varmasti lähen sitte yksin, mutta eikai sitä vihti lähtiä yksin taksilla, lähin pikku pubi 10 kilsan päässä...Höh...
 
"äiskäX3"
No eipä sitä tiiä onko ketään tuttuja, jos oikein huono tuuri ois baarisa ei ois ku muutama ihminen..Vaihoin jo yökkärin päälle ja hain jätskikipon nenän eteen=).Meneehän se ilta näinki ja säästyy ainaki 40 euroa taksirahaa!Mietein, että teen pienen jekun ja meen yläkertaan nukkuun.Luulkoon mies, että lähin baariin, enkä oo vielä aamustakaan kotona, kun herää!Sen verran kismittää!!Viime viikonloppuna otti muutaman kaljan ja kysy voisko lähtiä baariin kaljalle.Tuumasin vain, että jos mentäs sitte éns viikonloppuna yhdessä. Ja ei menty!!
 
ääh
Voi vitsi, ymmärrän ketutuksesi. No, eipä ole aamulla huono olo ja väsymys, jos etsitään niitä positiivisia puolia. Saat ihan rauhassa nauttia itseksesi, nukkua hyvin. Ehkä vähän kuittailla miehelle aamulla... ;)
 
vink
Tee niinku me tehtiin muksun kans. Otat kamalimman kynsilakan esiin ja lakkaat ukon kynnet, käsistä ja jaloista. Sitten kunnon bitch meikki vielä kasvoihin ja avot! Kyllä saat aamulla ainaki hyvät naurut, jos ei muuta. Eipä ole täällä ukko sen jälkeen sammunu ikinä.
 
"äiskäX3"
Tee niinku me tehtiin muksun kans. Otat kamalimman kynsilakan esiin ja lakkaat ukon kynnet, käsistä ja jaloista. Sitten kunnon bitch meikki vielä kasvoihin ja avot! Kyllä saat aamulla ainaki hyvät naurut, jos ei muuta. Eipä ole täällä ukko sen jälkeen sammunu ikinä.
Tuo ois kyllä hyvä!!=).Ja kuten edellinen kirjoittaja totes, mieteinki jo tässä, että ihana herätä aamulla, kun on hyvä olo ja virkee, ei ainakaan mitään krapulaa!Olihan meillä tosi mukava ilta, jotenki vaan olin aatellu, että ois kiva lähtee käymään jossakin, kun se on niin harvinaista herkkua.Mutta mies tekee pitkää päivää ja oli tänäänki aamupäivän töissä, kun oma yritys, joten ymmärrän kyllä tuon väsymyksen.Ehkä hellyn ja meen viereen..Kunhan oon lakannu sen kynnet...
 
rapee
[QUOTE="koi";30208051]ai 1,5kk??
Me ei olla varmaa käyty 1,5 vuoteen, eikä ole niin tarviskaan. Päästään sit joskus...[/QUOTE]

Ai 1,5v? Me ei olla käyty 15 vuoteen.
 
"äiskäX3"
[QUOTE="koi";30208051]ai 1,5kk??
Me ei olla varmaa käyty 1,5 vuoteen, eikä ole niin tarviskaan. Päästään sit joskus...[/QUOTE]

No heinäkuun alussa oltiin kahdestaan mökillä, onhan siitä jo aikaa=)!Onhan meilläki ollu aina joku vuoden tauko mistään rillutteluista, ku lapset ollu pieniä. Nyt nuorin kaks vee, niin pystyy jo useemmin olla yökylässä=).
 
"äiskäX3"
Ei hitsi!=) Lakkasin miehen kynnet kirkkaan punasella lakalla ja hihittelin itsekseni=).Katotaan mitä tuumaa aamulla...Täytyy kiusata, etteikö muista, mitä tulin illalla/yöllä tehtyä=)
 
"henni"
Aamulla sulla on mahdollisuus kerätä pisteet kotia jos keität miehelle kahvit, teet aamupalaa ja olet niin rakastuneen herttainen - mies kiittää.
Ja voihan ditä yhteistä aikaa viettää aamullakin
 
"äiskäX3"
[QUOTE="henni";30208110]Aamulla sulla on mahdollisuus kerätä pisteet kotia jos keität miehelle kahvit, teet aamupalaa ja olet niin rakastuneen herttainen - mies kiittää.
Ja voihan ditä yhteistä aikaa viettää aamullakin[/QUOTE]

Tottakai voi aamullaki viettää yhteistä aikaa ja tarkotus viettääkki=).Jäi vain kismittään, kun mies ennen sammumistaan vielä tiedusteli mihin suuntaan lähettäs jne..No, parempi varmaan näin.Molemmat herää virkeinä ja ehtii/jaksaa tehdä aamulla vielä vaikka mitä ennen ku lapset kotiutuu..=)
 
vink
[QUOTE="äiskäX3";30208083]Ei hitsi!=) Lakkasin miehen kynnet kirkkaan punasella lakalla ja hihittelin itsekseni=).Katotaan mitä tuumaa aamulla...Täytyy kiusata, etteikö muista, mitä tulin illalla/yöllä tehtyä=)[/QUOTE]

Hahaa :D Kerrohan huomenna, mitä ukko tuumas uusista kynsistä! :D Niin ja piilota poistoaine ainakin hetkeksi.
 
"äiskäX3"
[QUOTE="henni";30208131]Mää ihailen sun positiivisuutta[/QUOTE]

Kiitos,mitä sitä turhaa hautomaan negatiivisia ajatuksia=).Yleensä mua ottaa jotku jutut heti äkkiseltään päästä, mutta kun ajattelee tarkemmin, niin ne muuttuu positiivisemmiks.Kuten nyt tämä!Rahat säästyy ja huomenna hyvä olo jne!Vaikka ehkä hiukkasen ois tehny mieli bailatakki....=)
 
"Joku"
AI hitsi. Mäkin sammahdin noihin aikoihin, vaikka en ole juonut tippaakaan alkoholia viikkoihin, kun olen liian nirso miehen kaupasta kantamille olutmerkeille ja itse en jaksa nähdä vaivaa hakea omia juomia.

Mitäköhän mies oli mun varalle suunnitellut..?
 
aha joo joo
En. Te paskasakki kiinnitätte ihan meidän normaalienkin huomion.
Jos paskasakkia on pariskunta, joka ottaa alkoholia vain, kun lapset on saatu turvalliseen hoitopaikkaan ja mies on työllistänyt itsensä yrittäjänä tehden pitkää päivää lauantaisinkin, niin kerrotko, mikä on sun "normaali"? Entä miksi luokittelet sen väen, jotka ryyppää usein ja myös lasten kotona ollessa?
 
Jos paskasakkia on pariskunta, joka ottaa alkoholia vain, kun lapset on saatu turvalliseen hoitopaikkaan ja mies on työllistänyt itsensä yrittäjänä tehden pitkää päivää lauantaisinkin, niin kerrotko, mikä on sun "normaali"? Entä miksi luokittelet sen väen, jotka ryyppää usein ja myös lasten kotona ollessa?
Hienonpi väki on niin tottunu siihen alkoholiin et voi vetää rännit ja lapset ei edes huomaa, että vanhemmat ovat päisää. Sillee sivistyneesti martinilasit kädessä takan edessä.
 

Yhteistyössä