Miten pääsee eroon jenkkakahvoista?

  • Viestiketjun aloittaja "jenkkakahva"
  • Ensimmäinen viesti
kokonaisrasva alas
Kohdennettua rasvanpoistoa ei ole olemassa. Rasva häipyy kehosta tasaisesti tai oikeastaa kullekin ihmiselle tyypillisessä järjestyksessä. Minultä lähtee eniten ensin aina ylävartalossa. Alavartalon rasvat ovat tiukimmassa.
 
karu totuus
Jumppaliikkellä ne vyötäröläskit ei mihinkään lähde, kuten on ylempänä jo todettu. Kylkien jumppaaminen ei suinkaan jotenkin maagisesti kuluta rasvaa kyljistä. Se vain jumpan tehokkuudesta riippuen mahdollisesti kasvattaa kyseisen alueen lihaksia.
Läskit lähtevät pois vain laihduttamalla, eli kuluttamalla enemmän kuin syö. Eikä ensimmäisenä välttämättä lähde ne jenkkakahvat.
 
karu totuus
Jumppaliikkellä ne vyötäröläskit ei mihinkään lähde, kuten on ylempänä jo todettu. Kylkien jumppaaminen ei suinkaan jotenkin maagisesti kuluta rasvaa kyljistä. Se vain jumpan tehokkuudesta riippuen mahdollisesti kasvattaa kyseisen alueen lihaksia.
Läskit lähtevät pois vain laihduttamalla, eli kuluttamalla enemmän kuin syö. Eikä ensimmäisenä välttämättä lähde ne jenkkakahvat.
 
vieraskin.
Ruokavalion muutos mulla -> paino tippui puolessa vuodessa 3 kg, Jenkkakahvojen kohdalta lähti 11 cm!! Liikuntaa en harrastanut muuta kuin sitä mitä aina ennenkin eli koiran kanssa lenkkeily.
 
pikamuokkaus
Ruokavalion muutos mulla -> paino tippui puolessa vuodessa 3 kg, Jenkkakahvojen kohdalta lähti 11 cm!! Liikuntaa en harrastanut muuta kuin sitä mitä aina ennenkin eli koiran kanssa lenkkeily.
Mulla on paino tippunut 5 päivässä 2,5 kg ja vyötäröltä lähtenyt 3 cm. Vatsa on mukavasti pienentynyt. En ole syönyt mitään herkkuja. Aamupalaksi kaksi tuhtia voileipää, muuten hedelmiä, pähkinöitä, kananmuna, kasviksia ja juureksia. Lisäksi hölkännyt 5 km tai 10 km lenkkejä, välillä pyöräilyä ja lihaskuntotreeniä. Tosin tällä niukalla ruokavaliolla ei hirveästi jaksa kuntoilla, mutta tulokset näkyvät nopeasti. Nyt oli pakkorako laihtua nopeasti.
 

Yhteistyössä