Mitä tää sitten on jos ei virtsatietulehdus?

  • Viestiketjun aloittaja tulehdus
  • Ensimmäinen viesti
tulehdus
Maanantaina alkoi inva tunne virtsaputkensuulla ja pissatti kovin ja kirveli aina pissaamisen lopuksi.
Kävin eilen lääkärissä ja otettiin pissakoe. Tänään sit ilmottiin,et ei mitää siinä oli , et puhdas näyte.
Aamulla heräsin kovaan pissahätään ja kun kävin vessassa taas kirveli ja vielä enemmän kuin eilen. Meni hetki ja alavatsa tuli tosi kipeäksi mikä sitten n tunnin päästä hellitti,mutta kipu ei ole kokonaan laantunut vieläkään ja alaselkä on tullut nyt myös kipeäksi.

Minulla on myös hyvin paha olo eli ihan kuin olisi jokin mahatauti ,mutta mahassa ei kierrä ja sitten vielä väsyttää hirmuiseti.

Eilen illalla meni hetkeksi ja ihan yhtäkkiä maha ihan ruikulille,mutta sen jälkeen ei ole ollut sellaista vaivaa.

Tuo pissajuttu tuntuu ja vaivaa koko ajan.

Voiko olla,että on jotian muuta ja ns pikatestissä ei saaatu tulehdusta esille ja se tulee vasta tarkemmasssa tutkinnassa ilmi?
 
tulehdus
[QUOTE="heidik";30217520]Pisterisoosio.
vähemmän tunnettu suomessa mut esim turkissa arkipäivää.löytyy rokote mutta vaikutus alkaa vasta kuukauden päästä.[/QUOTE]

??
 
"henni"
Aina ei pissatestiin saada bakteeria kiinni, mutta tulehdus voi silti olla.

Oliko näyte ohjeiden mukaisesti annettu? Ei mielellään aamupissasta. Rakossa neljä tuntia. Ei mitään litratolkulla juomista ennen näytettä.

Muuten olisin sanonut, että kuherruskuukausi tauti, mut jos kerta yhdyntöjä ei ole... etkä ole muutenkaan tehnyt itekses mitää...?
 
tulehdus
No mulla tuntu myös kutinaa hieman joten tuo hiivaa voisi periaatteessa olla myös, en tiedä,

Koetta ottaessa olin ollut pissaamatta 3,5h ja sitä enne olin juonut viimeeksi 5h aikaisemmin.
Koe otettiin puoli kahden aikaa päivällä. Keskivirtsasta otettiin näyte
 
"nmk"
Mulla oireet kesti 4v ennenkuin yhteys tajuttiin ja lopetin ehkäisyn ja tilanne saatiin tasattua. Tuli 4v ainakana ravattua kaikenmaailman tutkimukset ja erikoislääkärit.
 
tulehdus
Ok,kiitos tiedosta. Olen nyt varmempi,että tämä on se syy.
Nyt kun katsoin koska olen viimeeksi saanut virtsatietulehdukseen lääkkeen ( silloin oireiden mukaan sen saian, eikä pissakoetta otettu ksoka oli vkonloppu) niin se on ollut samaan aikaan milloin on ollut estrogeeni käytössä

En tajunnu tätä yhdistää aikaisemmin
 

Yhteistyössä