7v tyttö isän kanssa uimahalliin, voinko mennä pukukopille avuksi...?

  • Viestiketjun aloittaja swer
  • Ensimmäinen viesti
swer
Meillä siis myös pieni vauva ja vielä en häntä ole uimahalliin viemässä. Tyttöä en miesten puolelle enää haluaisi laittaa. Kyseessä on pieni uimahalli ja ajattelin että kysyn hallilta onko minun mahdollista mennä pukukopille ekalla kerralla vielä kaveriksi. Mitä luulette onnistuuko näin?
 
"hmm"
En kyllä itse kehtaisi siellä alasti riisuutuu, jos oisin uimarina siellä ja pukuhuoneessa tai suihkussa. Aikuinen nainen siis olen. Suihkusta juoksisin varmaa lähes kirkuen ulos jos joku äijä sinne tulee, kun oon alasti. Varsinki jos joku oman ikänen äijä luultavasti.
 
V.ieras
[QUOTE="hmm";30217699]En kyllä itse kehtaisi siellä alasti riisuutuu, jos oisin uimarina siellä ja pukuhuoneessa tai suihkussa. Aikuinen nainen siis olen. Suihkusta juoksisin varmaa lähes kirkuen ulos jos joku äijä sinne tulee, kun oon alasti. Varsinki jos joku oman ikänen äijä luultavasti.[/QUOTE]

Tässä olis ÄITI tulossa tyttönsä avuksi pukukopille, koska eivät halua että tyttö enää menee miesten puolelle!
 
V.ieras
[QUOTE="hmm";30217717]Jaa, no otsikosta sai käsityksen, että tytön isä ois menossa pukukopille naisten puolelle avuksi :D[/QUOTE]

No otsikko oli ehkä vähän huono. Mutta kyllä jutun pointin lukemalla hoksasi...
 
"myy"
Just noin oon tehny, vauva mukana ekaluokkalaista tyttöä auttamassa. Ja eilen niin, että mulla oli kaks lasta ja vauva, isommat lapset meni uimaan ja minä vahdin suihkussa ja altaalla vauvan kanssa heitä.
 
"miiru"
[QUOTE="hmm";30217717]Jaa, no otsikosta sai käsityksen, että tytön isä ois menossa pukukopille naisten puolelle avuksi :D[/QUOTE]

Totta kai se voi mennä jos kerta tyttö tarvii apua.

 

Yhteistyössä