Kumisaappaat/ syyskengät?

Anteeksi, jos aihetta on jo ratkottu. Minulla on kovin kapeajalkainen 2v poika, jolla ainakaan Nokian kumpparit ei pysy jalassa. Osaatteko neuvoa kapealestisiä goretex/ vedenkestäviä syyskenkiä? Toki myös kapealestisistä kumppareista olisi kiva tietää merkkejä :)
 
miunmau
Villasukat niihin kumppareihin?

Meillä on ollut jos jonkin merkkisiä kumppareita ja Nokiat ovat minusta olleet ne kapeimmat. Itse pidän kumppareita parhaina syyskenkinä.
 
Meillä on NEXT:iltä tilatut kumpparit ja ovat kapeat.

Kävin kurkkaamassa ko. putiikin sivuja ja poikien puolella olevat "dinokumpparit" ovat samanlaiset, kuin mitä nämä meillä olevat (eri kuosi, sama lesti) ovat.

Mutta jos noista ei pidä, niin sitten en osaa auttaa :)
 
Kiitos näistä vinkeistä, käyn katsomassa kumisaappaat Nextiltå ja villasukat on jo käytössä! Osaako kukaan vinkata kapealestisiä välikausikenkiä? Kiitos etukäteen :)
Meillä on käytössä syksyllä Vikingin goret. Eivät ne nyt ehkä markkinoiden kapeimmat ole, mutta kyllä ne jalkaan tuntuu sopivan ainakin meidän kapeajalkaisen lapsen kohdalla :)

Ja nyt, kun muutama päivä sitten olin nimenomaan etsimässä mahdollisimman leveälestisiä kenkiä, jäivät Vikingit ostamatta :)
 

Yhteistyössä