Voiko facessa estää henkilön joka ei oo mun kaverilistalla

  • Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti
"nörtti"
Suojaat sen niin että vain kaverit näkevät sun seinän ym :) Paljon näkee ihmisiä jotka ovat suojanneet ettei kaverilistaa nähdä,mutta sitten kaikki valokuvat näkyy :O
 
quote
Mites se esto onnistuu silloin jos toinen onjo mut estäny ??
Jos toinen on jo estänyt SUT, et voi estää toista. Tämä tuossa onkin perseestä. Nimittäin sitten se toinen voi koska vaan poistaa oman estonsa ja tulla stalkkaamaan sua. Tosin sen pitää sitten venaa pari päivää, et voi estää sut uudestaan ja sinä aikana SÄ voitki estää sen ja se EI VOI estää enää sua. Eli sun pitää päivittäin kyttää et onko esto päällä vielä, et voit sinä estää sen. get it?
 
quote
Yleensä tämmöinen estäjä vaan ei tule koskaan poistamaan estoa. Hän nimittäin ei haluu, et sinä näet hänen juttujaan koskaan tai hän ei halua, että löydät häntä fb:sta koskaan tms. Ärsyy tossa on se jos sä tunnet sitä kohtaa samoin ja haluisit estää sen, mut et pysty nyt koska hän ehti ekaks.
 
quote
[QUOTE="mie";30218382]voipa poistaa, mä kokeilin.

mut mä haluisin oikeesti tietää jos käy utsimassa ei kaverin seinää, saako se sen tietoonsa?????[/QUOTE]

Voi poistaa mut koitappa pistää heti saman päivänä uudestaa esto. Et pysty. Eikä kukaa näe jos käyt urkkii ei-kamun seinää!
 

Yhteistyössä