Mikä pitää sinut onnellisena?

Minut pitää onnellisena ymmärrys siitä, että ihan hetkessä elämäni voi olla ohitse.

Haluan elää elämäni niin, että jos kuolisin, lapseni tietäisivät että heitä rakastin eniten maailmassa. Elän elämääni sillä tavalla, että ihmiset ympärilläni tietävä minun arvostaneeni elämää ja kunnioittaneeni lahjaa joka on annettu.

Tämä hetki jonka saamme on lyhyt. Minulla ei ole katkeruuteen tai vihaan aikaa, haluan elää täysillä. Haluan elää katumatta mitään.

Minut pitää onnellisena tietoisuus, että voin menettää tämän kaiken. Perheeni voi olla poissa, monestakin syystä.

Kaikkia asioita elämässä ei voi korjata, mutta itse voi elää niin hyvin kuin osaa, sillä tietoisuudella johon on valmis ja jonka haluaa kohdata.

Elämän valtavuus saa minut nöyräksi ja kunnioitavaksi.

Meren alla on maailma ja avaruudessa, jonne emme ehkä koskaan pääse.
Lapsi voi olla vatsassa 9kk, lohi palaa syntymäjokeensa kutemaan ja linnuilla on ultraviolettinäkö.

Onko niin, että vain ihminen on itsensä vihollinen?


Niin ja..
minut tekee oikein onnelliseksi pimeä yö, jossa tähtitaivas osoittaa olemattomuuteni.
 
"M33"
Täsmällisesti ilmaistuna se, että saan omistautua arvojeni mukaisille teoille: opettaa, maalata, kirjoittaa, tavata ystäviä, juosta ja pyöräillä, syödä ja juoda hyvin, nauttia elämästä. Tämän edellytyksenä toki perusasiat: terveys, kohtuullinen elintaso, toimiva parisuhde, vapaus, lapsettomuus ja niin edelleen.
 
Tää pallo ja sen kauneus. Se, miten hyvältä tuntuu kun tekee jotain fyysistä. Ihmiset joiden kanssa kommunikoida. Lapset, sukulaiset. Ja toi maailman rakkain mies. Niijuu, ja ruoka kaikkine herkkumakuineen!
 

Yhteistyössä