"Miumau"
Hei, itsellä ei ole lapsista vielä kokemusta, mutta olisi kiva saada kesksustelua aikaan. En kaipaa valmiita vastauskia mutta mielipiteitä joista saisi jotain irti/ajattelemisen aihetta.
Eli tehtävässäni kysytään kouluikäisen tuen tarvetta ja miten se voisi näkyä?
Itselläni tulee mieleen kaverisuhteet ja niiden luominen. Vanhemmat voivat varmasti vähän vaikuttaa kenen kanssa lapsi kaveeraa ja kysellä mitä ja kenen kanssa on koulussa puuhannu.
Itsetunto tuossa vaiheessa varmaan se kaverien merkitys on suuri ja paljon otetaan mallia kavereilta. Piktää olla samanlaiset vaatteet kun muilla jne. Tässäkin vanhemmat voivat tukea kertomalla ainakin ettei kaikkien tarvi olla samanlaisia vaan voi olla oman tiensä kulkijoitaki.
Voiko leikki olla yks osa alue?
Eli tehtävässäni kysytään kouluikäisen tuen tarvetta ja miten se voisi näkyä?
Itselläni tulee mieleen kaverisuhteet ja niiden luominen. Vanhemmat voivat varmasti vähän vaikuttaa kenen kanssa lapsi kaveeraa ja kysellä mitä ja kenen kanssa on koulussa puuhannu.
Itsetunto tuossa vaiheessa varmaan se kaverien merkitys on suuri ja paljon otetaan mallia kavereilta. Piktää olla samanlaiset vaatteet kun muilla jne. Tässäkin vanhemmat voivat tukea kertomalla ainakin ettei kaikkien tarvi olla samanlaisia vaan voi olla oman tiensä kulkijoitaki.
Voiko leikki olla yks osa alue?