Minulla pian menee maku! (Muumit)

Miten voi olla mahdollista että noin paljon huijareita muumimukeille :/. Melkein menin lankaan tänään yhdestä mukista taas vaikka super varovainen olen, ajattelin että halvalla sen saan, mutta joopa joo, tarkistin taustoja ja taas huijari, olisin muuten maksanut yli 2tonnia ei mistään. Tuntu joskus että menee maku muumeille, kun aina pitäisi tapella mukeista ja olla varovainen kuin mikä. Miten noin pienessä maassa noin paljon voi olla yhdelle tuotteelle huijareita. Huhhuh, olkaa varovaisia -_-.
 
[QUOTE="jenni";30218834]Eilenkös oli kun täs linkitti joku sen koko muumikokoelman myyjän huutiksesta. Katoitko sen? Vai oliko seki huijaus? Kurjaa tollanen![/QUOTE]

En ole linkittänyt tänne mitään! :O

Enkä puhuu kokoelmasta vaan yhdestä mukista.
 
Ai se linkki mitä tänne joku hullu on laitanut? ;D

No ei todellakaan, ei se mikään huijari ole. Vielä kerran kysymys on mukista mistä kokeilin tehdä tänään kaupat. Mulla yhden mukin kanssa ei ole tuuria :(
 
vjvjbj
Koska huijarit ovat huomanneet että Muumi-mukien keräilijöissä on paljon Milannan kaltaisia pakkomielteisiä, on huijareitakin paljon. Huomanneet otollisen maaperän.

Miten huijari tässä tapauksessa paljastui?
 
vieras- vieraampi-vierain
Edesmenneen mummoni mökiltä löytyi tuo Fazer-muki. Enpä tiennyt sitä noin arvokkaaksi. En kyllä sitä itsekään tarvitse, joten harkitsen myymistä jollekin keräilijälle.
 
Edesmenneen mummoni mökiltä löytyi tuo Fazer-muki. Enpä tiennyt sitä noin arvokkaaksi. En kyllä sitä itsekään tarvitse, joten harkitsen myymistä jollekin keräilijälle.
On se aika arvokas ja arvo nouse uskon enemmänkin :). Mä olin tyhmä kun vuos sitten en ostanut sen kun se vielä on ollut jotain juuri 2t. Nyt pakko etsiä sen että saan kasvoitukseen kauppoja tehdä. Kun maku pian menee koko touhuun huijareiden takia. Heitä edes poliisit ja lukuiset rikosilmoitukset eivät haittaa. Tämäkin huijari yks mies minulle kertoi poliisin vanha tuttu taas. Ehkä jotkut vaan tosissaan etsivät putka paikan talveksi.
 
vieras,
Miten voi olla mahdollista että noin paljon huijareita muumimukeille :/. Melkein menin lankaan tänään yhdestä mukista taas vaikka super varovainen olen, ajattelin että halvalla sen saan, mutta joopa joo, tarkistin taustoja ja taas huijari, olisin muuten maksanut yli 2tonnia ei mistään. Tuntu joskus että menee maku muumeille, kun aina pitäisi tapella mukeista ja olla varovainen kuin mikä. Miten noin pienessä maassa noin paljon voi olla yhdelle tuotteelle huijareita. Huhhuh, olkaa varovaisia -_-.
Venäjällä sit vastaavasti on tosi vähän hujareita :xmas:

Mitä sä muuten taas haet tällä aloituksella? Turha sanoa että haluut muka varoittaa muita muumimukikeräilijöitä, kun tällä palstalla ei edes ole muita muumimukikeräilijöitä kuin sinä itse.
 
vierass
Mitä sä muuten taas haet tällä aloituksella? Turha sanoa että haluut muka varoittaa muita muumimukikeräilijöitä, kun tällä palstalla ei edes ole muita muumimukikeräilijöitä kuin sinä itse.
Ei ainakaan noin maanisia :LOL:

Meillä ei ole niin tärkeää metsästää jokaikistä. Uutena ostelen kaupasta, mitä eteen tulee, rillimuki on vielä ostamatta ja varmaan jääkin saamatta, kun ap hamstrasi paikkakunnan kaupat vaatien myyjiä kantamaan varastossa olevatkin itselleen.
 
Venäjällä sit vastaavasti on tosi vähän hujareita :xmas:

Mitä sä muuten taas haet tällä aloituksella? Turha sanoa että haluut muka varoittaa muita muumimukikeräilijöitä, kun tällä palstalla ei edes ole muita muumimukikeräilijöitä kuin sinä itse.
Tunnetko koko palstan? ;D

Juu en tiedä kuinka paljon huijareita Venäjällä on, varma paljon kans, ei tietoa kun en ollut siellä kun keran turistina. Miksi muten Venäjästä puhut, miksi ei joku muu maa?
 
Ei ainakaan noin maanisia :LOL:

Meillä ei ole niin tärkeää metsästää jokaikistä. Uutena ostelen kaupasta, mitä eteen tulee, rillimuki on vielä ostamatta ja varmaan jääkin saamatta, kun ap hamstrasi paikkakunnan kaupat vaatien myyjiä kantamaan varastossa olevatkin itselleen.
Eikö ole hienoa kun röyhkeä aina pärjää ;), tavis sitten odotaa vaan ja unelmoi jos se tulee vastaan edes se yks.
 
vierass
Eikö ole hienoa kun röyhkeä aina pärjää ;), tavis sitten odotaa vaan ja unelmoi jos se tulee vastaan edes se yks.
Minulle nuo mukit eivät ole niin tärkeitä, että niistä pitäisi unelmoida :LOL: Ainoa, mitä olen hieman katunut, on se, etten ostanut Muumipeikko unelmoi mukia silloin aikoinaan ennen varsinaista muumivillitystä, kun se oli mielestäni turhan kallis. Mutta eipä tuonkaan puute haittaa.

Enkä tule niitä sinulta koskaan ostamaan. Halveksittava röyhkimys laittoivat ne myyntiin heti kovaan hintaan, vaikka niin kovastsi kehuttiin niitä vain omaan käyttöön hamstratun.
 
Minulle nuo mukit eivät ole niin tärkeitä, että niistä pitäisi unelmoida :LOL: Ainoa, mitä olen hieman katunut, on se, etten ostanut Muumipeikko unelmoi mukia silloin aikoinaan ennen varsinaista muumivillitystä, kun se oli mielestäni turhan kallis. Mutta eipä tuonkaan puute haittaa.

Enkä tule niitä sinulta koskaan ostamaan. Halveksittava röyhkimys laittoivat ne myyntiin heti kovaan hintaan, vaikka niin kovastsi kehuttiin niitä vain omaan käyttöön hamstratun.
Kuinka monta krt vielä jaksat saman jutun jauhaa? Kyllä olen laitanut ne myynttiin, laitoin 12kpl myyntiin silloin ja mukavasti sain omia takaisin, sekä vielä jäi monta monta mukia. Syy miksi se oli noin tehty, kun mies minulle vkon sis. toi lisää mukeja ;). On se myös mukava kun mulla meni paljon rahoja mukeihin mutta en menettänyt yhtään mitään ja on vielä kaapeissa monta rillimukia mitä niin sanotusti sain melkein ilmaiseksi sekä muut keräilijät tyytytväiseksi kun myin jotain eteenpäinkin. Onko se jotenkin sinulle ylipääsemätön asiaa, kuin muistakseni tämän jutun olet jo kommentoinut niin monta kerta että usko pois että kaikki jo tietävät että jopa omiakin tavaroita saa huutiksessä myydä :O
 

Yhteistyössä