Onko plussa? Vai onko vääräs kohtaa? Sis. Kuvat

  • Viestiketjun aloittaja Plussakuva?
  • Ensimmäinen viesti
Plussa kuvako?
Nii mutta toi first signal oli testiajan jälkeen?! Ja tuo rfsu, eikö se testivviiva kuuluisi olla lähempänä tuota kontrolliviivaa? En usko että oon raskaana. Ja kyllä, ja myöskin ei, joskus me tikun tiiraajat raskaudumme, toisinaan ei millään.
 
V.ieras
Nii mutta toi first signal oli testiajan jälkeen?! Ja tuo rfsu, eikö se testivviiva kuuluisi olla lähempänä tuota kontrolliviivaa? En usko että oon raskaana. Ja kyllä, ja myöskin ei, joskus me tikun tiiraajat raskaudumme, toisinaan ei millään.
Niin tuosta rfsu.n testistä? Ootko ottanut siitä jotain pois? Sen lipareen missä on max merkit?
Jos tuo viiva on sen lipareen alta, on testi nega.
 
Plussa kuvako?
Rfsu:n testistä puuttu se lappu, silsi tänne laitoinkin. Olen varma että on väärässä kohtaa. Ja pelkään myös että kasettitestin First Signal on testiajan jälkeen otettu. Siksi olen varma että en ole raskaana.
 
V.ieras
Rfsu:n testistä puuttu se lappu, silsi tänne laitoinkin. Olen varma että on väärässä kohtaa. Ja pelkään myös että kasettitestin First Signal on testiajan jälkeen otettu. Siksi olen varma että en ole raskaana.
No on joo väärässä kohtaa jos tuo viiva siellä lapun alla oli. Ja negahan se sitten on.

Teehän nyt uusi testi. Tarkista testiajan sisällä äläkä poistele testistä mitään.
 

Yhteistyössä