Haha, otin tatuoinnin, mies vihaa sitä :D

  • Viestiketjun aloittaja Pikkupii
  • Ensimmäinen viesti
Pikkupii
Aiemmista on ihan tykännytkin, mutta tämän kun esittelin, ei sanonut yhtään mitään, katsoi vain. Yritti muutamaankin otteeseen ennen tatuointi-aikaa saada mut muuttamaan mieltäni, mutta onneks ei painostanut yms. Ei se kyllä olisi auttanutkaan. Ja tosiaan itseäni varten olen nämä kaikki muutkin ottanut, joten ei haittaa ettei tykkää :) Ei siitä varmasti kaikki muutkaan tykkää, eikä tarttekkaan.

On sillä itselläänkin tosin yksi tatska, lapsen nimi + syntymäaika.
 
Pikkupii
Mun mielestä olis ollut aika... idioottimaista olla ottamatta itselle tärkeää kuvaa sen takia, ettei mies sitä pidä. Eli mulle ei ollut "oleellista että mieskin siitä pitää" vaikka sitä joutuu katsella. :)

Ja toiselle vastaan että tunnen mieheni kyllä, ja tiedän että vaikeneminen tarkoittaa tässä tilanteessa ettei tykkää ollenkaan. :D
 
Onko se se huumeporo siitä reindeer spottingista? :D Eikun vaan tuli mieleen, punaiset silmät ja epälyttävä merkitys.... Itellä on olkavarren kokoinen feeniks, muistuttelee siitä että aina jaksaa nousta vaikka palaa loppuun :)
 
Pikkupii
Joo ei siis oo mikään tietty otus mistään. :D Sen verran avaan että muistuttaa tavallaan kaikesta paskasta mun elämässä ja siitä kuinka hyvin olen päässt eteenpäin. Vaikea selittää, mutta periaatteessa hieman sama kuin feenix-lintu. :)
 

Yhteistyössä