Gallup painon heittelystä

Kertokaapas muut minkä verran teillä heittelee paino kuukauden sisällä, ja missä vaiheessa ootte "painavimmillanne"? Siis ovikseen/menkkoihin nähden. Kun tuntuu että tulee jopa 1,5 kg heitto ennen menkkoja normaalipainoon :( Onks se normaalia vai lihotanko mä itteeni tiedostamatta silloin ja unohdan syödä sen jälkeen?
 
"Hanna"
Mulla heittelee 60,5-63 kilon välillä. Tuo 63kg on ennen menkkoja, pysyy pari päivää. Sitten taas tipahtaa tuohon 60kg. Enne ovista paino nousee taas vähän, ja sitten taas laskee 60,5kiloon.

Ja mulla on aina ennen menkkojen alkamista ollut kamala syömishimo! Syön kaiken mitä eteeni saan :D mieskin osaa siitä jo katsoa, koska mulla on menkat alkamassa..
 
Ei juurikaan
Vaihtelee normaalisti ehkä kilon-kahden sisällä. En ole huomannut korrelaatiota kiertoon. Johan tuon verran eroa voi tulla siitä onko suolistossa paljon vai vähän kakkaa :D.
 
Vaihtelee normaalisti ehkä kilon-kahden sisällä. En ole huomannut korrelaatiota kiertoon. Johan tuon verran eroa voi tulla siitä onko suolistossa paljon vai vähän kakkaa :D.
No jostain syystä se "kakka" kertyy aina samaan aikaan eli ennen menkkoja ;) Ja käyn onneksi säännöllisesti kakalla ettei sinne koskaan oo kertyny 1,5 - 2 kg kakkajöötiä :D Vuorokauden aikoinakinhan paino heittelee, mutta tuo painonmuutos näkyy juuri aina samaan vuorokaudenaikaan tapahtuvassa punnituksessa, aamupainossa.

Mulla on kanssa hirvee mässyilyhimo ja sallin sen silloin itselleni kun oon muutenkin niin kiukkunen :| Ristiriitaista, kun painonnousu, turvotus, vaatteisiinmahtumattomuus on just yks niistä vitutusta aiheuttavista asioista... Mut ONNEKS se paino palaa sitten heti menkkojen jälkeen.

Tätä ei ollut niin voimakkaasti kun käytin pillereitä, näin "luonnontilassa" biologinen kierto korostuu.
 
Viimeksi muokattu:
"Hanna"
No jostain syystä se "kakka" kertyy aina samaan aikaan eli ennen menkkoja ;) Ja käyn onneksi säännöllisesti kakalla ettei sinne koskaan oo kertyny 1,5 - 2 kg kakkajöötiä :D Vuorokauden aikoinakinhan paino heittelee, mutta tuo painonmuutos näkyy juuri aina samaan vuorokaudenaikaan tapahtuvassa punnituksessa, aamupainossa.

Mulla on kanssa hirvee mässyilyhimo ja sallin sen silloin itselleni kun oon muutenkin niin kiukkunen :| Ristiriitaista, kun painonnousu, turvotus, vaatteisiinmahtumattomuus on just yks niistä vitutusta aiheuttavista asioista... Mut ONNEKS se paino palaa sitten heti menkkojen jälkeen.

Tätä ei ollut niin voimakkaasti kun käytin pillereitä, näin "luonnontilassa" biologinen kierto korostuu.
Mä oon muutaman kerran tehnyt punnitukset ennen ja jälkeen kakallakäynnin :D paino tipahtaa noin 300-500 g vessareissulla :D
Kaksi kiloa kakkaa olis jo aika paljon ;)
 
  • Tykkää
Reactions: HoitoonVaan

Yhteistyössä