Kaipaatteko muut

  • Viestiketjun aloittaja kaipaava
  • Ensimmäinen viesti
kaipaava
Siis kaipaatteko muut seksiä, jota oli edellisessä suhteessa? Seksi edellisen mieheni kanssa oli aivan ihanaa, jotenkin erityistä.Nykyisen kanssa seksi on hyvää, mutta silti joskus tulee haaveiltua seksistä vanhassa suhteessa.
 
"Hilla"
En lainkaan! Edellisessä suhteessa tärkeintä oli miehen hyvä olo, viis siitä nautinko minä.

Nyt seksi on hyvää, huippua, ihan parasta!
Joskus mietinkin, leikkimielisesti tietenkin ;) , että jos joskus tästä miehestä eroaisin, seksiä jäisin kaipaamaan suuresti. Enkä usko, että kukaan voisi tämän nykyisen miehen tasolle edes yltää.
 
"jen"
Joo, tavallaan. Mä olin sillon nuori ja täysin kantapäitä myöten rakastunut siihen renttuun. Hyvää seksiä, mutta ei mitenkään huomioivaa, tai... En tiedä. Se oli tosi itsekästä seksiä miehen puolesta, pelkkää seksiä. Silti mä kaipaan sitä himoa, kun mä vaan halusin sitä miestä, enkä välittänyt etten saanut siitä mitään.. :D Heh, miksi en ole sen kanssa? no juuri tuon takia.

Nykyinen mieheni taas on kaikkea muuta. Huomioi mua, enkä ikinä ole pettynyt, mutta ei siinä samaa himoa ole, ja toisaalta ihan hyvä niin.
 
alkuperäinen kirjoittaja
[QUOTE="jen";30219919]Joo, tavallaan. Mä olin sillon nuori ja täysin kantapäitä myöten rakastunut siihen renttuun. Hyvää seksiä, mutta ei mitenkään huomioivaa, tai... En tiedä. Se oli tosi itsekästä seksiä miehen puolesta, pelkkää seksiä. Silti mä kaipaan sitä himoa, kun mä vaan halusin sitä miestä, enkä välittänyt etten saanut siitä mitään.. :D Heh, miksi en ole sen kanssa? no juuri tuon takia.

Nykyinen mieheni taas on kaikkea muuta. Huomioi mua, enkä ikinä ole pettynyt, mutta ei siinä samaa himoa ole, ja toisaalta ihan hyvä niin.[/QUOTE]

Minustakin himo on se, joka puuttuu. En oikein osaa määritellä mistä se johtuu. Seksi ain oli niin ihanaa entisen kanssa.
 

Yhteistyössä