onko koskaan tullut mieleen loma-ajastus...

.. oman ovulaation suhteen? Mä vasta tässä iässä moisen ajatuksen keksin, ja mietin että miks en aiemmin! Siis seuraava lomaretki kaksin miehen kanssa on optimaaliseen aikaan :D Enkä nyt tarkota mitään lapsentekostressailua vaan ihan hauskanpidon takaamiseksi.
 
"vihreä"
Alkuperäinen kirjoittaja täh?;30220205:
Miksi sen pitäisi hauskanpidon takia olla ovulaation aikaan? Etkö muuten syty?
Koska ovulaation aikaan on ihan päästään sekaisin haluista? Ei kaikki varmasti ole, mutta mä olen ja sillä tuo olisi oikein mahtava ajatus. Ei tarttis yrittää joka välistä varastaa aikaa sekstailulle :D
 
"zxc"
Ovulaation ajankohdan voi päätellä vasta kun kuukautiset ovat alkaneet ja sekin on arviointia, niin ainakin lyhyttä lomaa on aika vaikea "ajastaa" kovinkaan paljoa etukäteen. Ja oikeasti oviksen ajakohdan yleensä tietää vasta kun on päällä/ohi. Tietysti jos kierto on kellontarkka ja ovis aina ja varmasti tulee samana päivänä.
 
[QUOTE="vihreä";30220259]Koska ovulaation aikaan on ihan päästään sekaisin haluista? Ei kaikki varmasti ole, mutta mä olen ja sillä tuo olisi oikein mahtava ajatus. Ei tarttis yrittää joka välistä varastaa aikaa sekstailulle :D[/QUOTE]

Heh no tätäpä juuri hain itsekin! Kun oon syönyt enimmän osan aikuiselämääni pillereitä tai ollut raskaana, en ole päässyt tästä teinimäisestä seksihulluudesta aikoihin nauttimaankaan. Vaikka on ollut kivaa ja haluja muutenkin, niin onhan se aivan erilaista silloin kun on "ne päivät", kun panettaa kuin pientä eläintä. Varmaanhan tässä on paljonkin henkilökohtaisia eroja, mutta tuskin ollaan harvinaisuuksia.
 
"vihreä"
[QUOTE="zxc";30220347]Ovulaation ajankohdan voi päätellä vasta kun kuukautiset ovat alkaneet ja sekin on arviointia, niin ainakin lyhyttä lomaa on aika vaikea "ajastaa" kovinkaan paljoa etukäteen. Ja oikeasti oviksen ajakohdan yleensä tietää vasta kun on päällä/ohi. Tietysti jos kierto on kellontarkka ja ovis aina ja varmasti tulee samana päivänä.[/QUOTE]

Sehän se ongelma on. Mä en ainakaan pysty sanomaan sata varmasti milloin on the päivät. Ideana kuitenkin ihan mahtava.
 
[QUOTE="zxc";30220347]Ovulaation ajankohdan voi päätellä vasta kun kuukautiset ovat alkaneet ja sekin on arviointia, niin ainakin lyhyttä lomaa on aika vaikea "ajastaa" kovinkaan paljoa etukäteen. Ja oikeasti oviksen ajakohdan yleensä tietää vasta kun on päällä/ohi. Tietysti jos kierto on kellontarkka ja ovis aina ja varmasti tulee samana päivänä.[/QUOTE]

No mä koin tän oivalluksen vasta tällä viikolla, enkä oo ikinä pitänyt oviskalenteria, mutta nyt alan kokeilla :D Menkat mulla on päiväntarkat ja molemmat lapset tuli ekalla yrittämällä kun mul on niin voimakkaat ovisoireet ettei paljon tartte arvailla. Mutta, näähän on henkilökohtaisia juttuja, kunkin kroppa siis.
 
Vierasmiess
[QUOTE="vihreä";30220259]Koska ovulaation aikaan on ihan päästään sekaisin haluista? Ei kaikki varmasti ole, mutta mä olen ja sillä tuo olisi oikein mahtava ajatus. Ei tarttis yrittää joka välistä varastaa aikaa sekstailulle :D[/QUOTE]

Ja miehen pitäisi olla halukas juuri tuolloin? Panemaan puolijauhoista vauhkoa kattia joka roinaa letkua kuin vähämielinen?
 
Vierasmiess
[QUOTE="vihreä";30220704]Kyllä ja harvemmin tuo on valittanu asiasta. Kansi kattilansa valitkoon :D[/QUOTE]

Akka pysyy hyvin kotona kun sen pitää vähän nälkäisenä ja pinteessä :) oppii arvostamaan miestään joka ei aina ole itsestään selvyys.
 
"vihreä"
:D Onneks oon valinnut miehen joka haluaa mua kuin hullu puuroa ihan vaikka joka päivä, ja oviksen aikaan se on kuulemma kaikkein makoisinta. Vähämielisiäkö sit lienemme ;)
Kaikesta päätellen näin, mutta empähän oo ainut jolla on tämmönen diagnoosi :D Se on vähän kahden kauppaa että kun toisella on haluja ja kemiat kohtaa niin se tuppaa toinenkin iskemään liekkiä.
 
vierras
[QUOTE="vihreä";30220733]Kaikesta päätellen näin, mutta empähän oo ainut jolla on tämmönen diagnoosi :D Se on vähän kahden kauppaa että kun toisella on haluja ja kemiat kohtaa niin se tuppaa toinenkin iskemään liekkiä.[/QUOTE]

ja silti pitää laskea ovulaatioaikoja?
 
ja silti pitää laskea ovulaatioaikoja?
Oletko kenties mies? Eiks se oo ihan kiva harrastaa seksiä rauhassa lomaillen just silloin kun se on molemmista kaikkein ihaninta? Mul on myös vahvat pms-oireet eli olen kuin vihainen karhu kaksi päivää ennen menkkoja. Menkkojen aikaan taas harrastettava varovaisempaa seksiä kun paikat on jotenkin herkät. Eli jos on lomaa suunnittelemassa niin paska juttuhan se ois valita just ne päivät lemmenlomalle :)
 
Tämmöinen kokemus
Hyvä ajatus!

Noille, jotka kyselevät, että "mitä jos mies ei halua", niin tiedoksi että jos se ei oviksen aikaan halua, niin tuskin ikinä. Tätä ei varmaan sais ääneen sanoa, mutta joskus nuorempana mä ihmettelin, miksi toimiston vanhat patut (joista en totisesti ollut millään muotoa kiinnostunut) heittivät toisinaan mulle ihan ihme juttua, ja seuraavalla viikolla olivat ihan asiallisia. Sitten aloin tutkia kalenteria ja tajusin. Ihan kuin koiria.
 
  • Tykkää
Reactions: HoitoonVaan

Yhteistyössä