Tajuatko tätä vitsiä?

  • Viestiketjun aloittaja "pöllö"
  • Ensimmäinen viesti
"pöllö"
'äiti oli menossa synnyttämään ja kysyi pikkupojaltaan mitä haluaisi tämän tuovan.
poika vastasi, että polkuauto olisi kiva jos perse kestää.

en vaan tajua..mikä tuossa naurattaa?
mies räkättää kuin mikäkin kakara vitsille :eek:
 
Olenkohan mä ap sun miehesi?

Tajuan ja nauratti :D Huono huumori iskee ja uppoaa munhun erittäinkin hyvin aina toisinaan...riippuu vähän millä tuulella olen. Nyt olen riittävän väsynyt moiseen huumoriin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Irski
"Wtf"
Häh, miten joku VOI olla tajuamatta? Alkuoletushan on, että poika vastaisi äidin kysymykseen suloisesti tyyliin "voi että, pikkusisko olisi ihana". Sen sijaan hän vastaakin hyvin ronskisti toivovansa polkuautoa. Vitsi on siis alkuoletuksen ja toteutuman välisessä ristiriidassa. Hyvin yleinen vitsityyppi.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="Wtf";30220526]Häh, miten joku VOI olla tajuamatta? Alkuoletushan on, että poika vastaisi äidin kysymykseen suloisesti tyyliin "voi että, pikkusisko olisi ihana". Sen sijaan hän vastaakin hyvin ronskisti toivovansa polkuautoa. Vitsi on siis alkuoletuksen ja toteutuman välisessä ristiriidassa. Hyvin yleinen vitsityyppi.[/QUOTE]

Mutta vitsi menee juuri siksi heti alussa mönkään, kun mielestäni tuollainen kysymys ei ole uskottava. Eli keksimällä keksitty vitsi.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="Wtf";30220572]Toisin kuin kaikki muut realistiset, todellisuuteen pohjaavat vitsit :D???[/QUOTE]

Mutta alkuoletus on yleensä jossain määrin realistinen. Yllätys menettää merkityksensä, kun alkutilanne on jo omituinen. (joo, ehkä analysoin liikaa)
 
säpäle harmaana
[QUOTE="vihreä";30220592]Ymmärrän ja naurattaa. Oletushan on että lapsi sanoo odottavansa tuomisiksi siskoa tai veljeä. Ei siis epäuskottava mun mielestä lainkaan[/QUOTE]

No ehkä sitten jotkut noin voivat kysyä. Omasta mielestäni tuo kysymys on omituinen.
 
viras
[QUOTE="pöllö";30220375]'äiti oli menossa synnyttämään ja kysyi pikkupojaltaan mitä haluaisi tämän tuovan.
poika vastasi, että polkuauto olisi kiva jos perse kestää.

en vaan tajua..mikä tuossa naurattaa?
mies räkättää kuin mikäkin kakara vitsille :eek:[/QUOTE]

kun kysyy että mitä haluaat tuovan ? lapsi vastaa...mutta en usko että sanos että perse kestää...!!! siis miesten keksimä tai muuntelema.
 

Yhteistyössä