Itsekkäät kaverit kyllästyttää

  • Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"kyllästynyt"
Yksi kaveripariskunta on tosi itsekäs ja alkaa jo kyllästyttää heidän touhu. He on aina tulossa meille kylään ja ehdottavat ihan pokalla, että grillataan, syödään jne. Kyllähän se sopis, jos edes joskus pääsis vastavierailulle, mutta kun tässä on niin, että heille on sopinut tämä vaan kerran, meillä ovat olleet monen monta kertaa grillaamassa ja syömässä. ja kun eivät ihan pieniruokaisia ole, viimeksikin oli pihvit, salaatit, grillijuustot ja vielä sen jälkeen molemmat veti 3 makkaraa ja jälkkärit, viiniä, konjakkia jne jne!!! Mutta sitten eivät meille tule, kun tiedossa ei ole ruokabileita vaan sanomme, että nyt olis vaan kahvittelua. Esim. vauvaamme eivät tulleet katsomaan, kun tiesivät, että vain pullakahvit tarjolla. Kuinka moni järkkää vastasyntyneen kanssa jotkut ruokabileet kysyn vaan??? Eivät ole siis mitenkään muistaneet vauvamme ja tämä on aika epäkohteliasta minusta. Itse voisin skipata koko porukan kuuseen, mutta mieheni haluaa pitää yhteyksiä. Miten itse toimisitte.
 
Username
Tällaiset ihmiset eivät ole mitään ystäviä.
Itse heivasin moiset elämästäni, miksi kituuttaa jos "ystävät" saavat vain sapen kiehumaan?

Kysy itseltäsi seuraavaa;
Miksi haluat käyttää paljon rahaa narsistien kulutusjuhliin, ja annat vielä viidentähden palvelua viidentähden kusipäille?

Kannattaa lopettaa mielistely ja jatkaa omaa elämää. Kylä näin o.
 
viera.s
Tuovatko mitään tullessaan? Mulle kyllä sopisi, että grillailtaisiin aina meillä, jos meillä olisi vaikka paremmat puitteet siihen, mutta kohteliaisiin tapoihin kuuluu minusta viedä aina jotain tuliasia kylään mennessään. Jos vieraat tulee kutsuttuna, viinipullo tms. symbolinen pieni tuliainen riittää, eikä sekään ihan välttämätön. Mutta jos vieraat kutsuvat itse itsensä kylään, odottaisin heidän oma-aloitteisesti tuovan noin puolet syötävistä.
 

Yhteistyössä