Hämmensin lehtikauppiasta.

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Se piti sellasen tavanomaisen myyntipuheen ja lopuksi kysyi että laitetaanko tää lehti tulemaan? Mä sanoin että "joo, laita vaan". Oli hetken hiljaisuus ja sen jälkeen se vielä hetken takelteli sanoissaan :LOL:.
 
  • Tykkää
Reactions: Volmiira
HippuTAR
Infernon tilasin.

Joo, lopuksi se sanoi että "Tää on kyllä kestotilaus mutta ei lehden kans silti naimisiin tarvi mennä, tän voi perua heti kun on laskun maksanut. Eikä munkaa kans tarvi mennä naimisiin vaikka meillä olis kyllä sama sukunimi jo valmiiksi". Taas oli hetken hiljaisuus ja sit "okei, oli aika huono vitsi. Kiitti ja hei!" :LOL:
 
HippuTAR
[QUOTE="elli";30221279]nyt sulle soittelee lehtimyyjät sitten päivittäin.Mä oon kerran sen virheen tehnyt,että tilasin lehden puhelinmyyjän kautta..[/QUOTE]

Ei se haittaa. Soittelee ne muutenkin tasaisin väliajoin, mä vaan sanon heti "ei kiitos, heippa" ja paan luurin kii. Tämä kyseinen myyjä puhui harvinaisen selvästi ja kertoi heti ekas lausees mitä lehtä kauppaa niin tiesin heti tilaavani sen, joten jäin kuuntelemaan myyntipuheenkin.
 
HippuTAR
Jaa, tännekkö saa kirjoittaa vaan "tapauksista". en ollu tietoinen moisesta säännöstä...
Että voisitko tähän listata että mistä aiheista tarkalleen ottaen tänne saa kirjoittaa?
 

Yhteistyössä