Saako itsesuolattua graavilohta syödä raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja "Hmh"
  • Ensimmäinen viesti
Viereas
Jossää oot sen itse kalastanu ja tiedät ettei oo kylmäketju katkennu niin siittä vaan. Tai jos torilta/hallista saat varmasti tuoretta kalaa.

Kaupan kalatiskin lohi on yleensä matkustanut vakuumissa ja vakuumi vaan avattu sitten kun tuote laitettu myyntiin.
 
voi jestas
Mua jaksaa ihmetyttää se, että miten hysteerisesti ylreagoiden naiset suhtautuvat raskauteen. Jos se olisi niin hankala ja vaikeasti toteutettava tila, niin kyllä olisi ihmissuku jo sukupuutossa. Vaikka mitään ohjeita ei noudattaisi ollenkaan, niin siitä tuskin tulisi yhtikäs mitään haittaa sen enempää normaalioloissa ja tavallisella elämisellä. Ellei nyt rakasta herkutella jollain jääkarhun maksalla..
 
"Marija"
Mikään ei ole kielletty, vaan suositusten mukaan syömistä on vältettävä. Jokainen voi itse oman harkintansa mukaan päättää noudattaako suosituksia vai ei.
Suosittelisin kyllä noudattamaan niitä suosituksia. Kaverin vauvasta (sikiöstä) sossu teki ennakoivan huostaanottopäätöksen, kun kaveri oli neuvolassa mennyt lipsauttamaan syöneensä graavilohta.
 

Yhteistyössä