huh mikä blogiteksti! mitä tunteita tämä teissä herättää?

  • Viestiketjun aloittaja "Jenni"
  • Ensimmäinen viesti
"Jenni"
Susse: Mikäs lapsivihaaja sä olet?

pakko lainata kirjoituksesta tähän kappale;

Vaikka oonkin tehnyt kaikkea tosi tyhmää elämässä, oon kuitenkin ollut niin fiksu, että tota virhettä en oo tehnyt. Enkä tule koskaan tekemään. Mun mielestä raskaus on kuvottavaa ja mä tappaisin itseni jos mun sisällä kasvaisi sellainen syöpäklöntti. Sillon siitä itsemurhasta ei enään neuvoteltaisi, vaan mä tekisin sen.
Ja siinähän menee pillukin muusiks, kun sieltä joutuu pusertamaan sellaisen vesimelonin kokoisen möhkäleen ulos. Mä en sellaseen pilluun koskis.

Mielipiteitä on monia, mutta kahden lapsen nuorena äitinä toi kyllä hämmästytti. ja jollain tapaa myös suututti. En vaan osannut kommentoida mitään! Kertokaas, mitä tunteita tämä teissä herättää. Suututtaako vai am i the only one?:D
 
"sipsi"
No, minusta hän kertoo omista ajatuksistaan ja tuntemuksistaan, ja en minä noista osaa suuttua tai hämmästyä.

Ehkä (tarkoituksella?) hieman raflaavasti kirjoitettua tekstiä kyllä.
 
näh
Ei suututa eikä herätä oikein mitään tunteita. Raflaavaa tekstiä, mutta miksi tuosta pitäisi suuttua? En jaksa lukea angstiblogeja, joten en klikannut blogiin. Ihan sama mulle mitä joku Susse postailee, olkoon lapsivihaaja tai ei.
 
"Victoria"
Huvikseen lukaisin vaikka mua ei kiinnostakaan blogit. Tää ihminen on ehkä aika nuori?, ainakin lapsellinen. Höh, kohtalon ivaa että kun pitikin luonnehtia noin mutta se tuosta paskavittuagressiotyylistä nyt vaan tulee oikeasti mieleen. Ei kovin vakavasti otettavaa angstia. Elämä yhteiskunnassa ylipäätään vaatii sopeutumista vaikka omat mielipiteet onkin. Kohtelias ja hyväkäytöksinen voi olla vaikka vihaisikin mielessään lapsia koiria vahuksia autoja luontoa vessoja tai mitä vaan.
 
vieras2
Onko tuo Susse joku kuuluisakin bloggaaja? Uteliaisuuttani vilkaisin paria muutakin päivitystä ja sanoo saavansa eläkettä ja takuueläkettä. Miten noin nuori voi saada niitä kun ei vaikuta mitenkään vammautuneeltakaan?
 
"Jenni"
No ei nyt kuuluisa :) Oon muutaman kerran selaillut sen blogia. Jos oon oikein ymmärtänyt niin on eläkkeellä koska ei oo henkisesti niin tasapainoinen, että ois kykenevä huolehtimaan itsestään :) EN ole kyllä ihan täysin varma :)
 
Itse asia
Eihän teksti mitenkään hyvällä suomen kielellä ole kirjoitettu, mutta en kyllä itse tytön asiasta suuttunut.

Ei kaikki tykkää lapsista, eikä kaikkien tarvitse. Minulla on tuttu harrastuksen kautta, jonka olen tuntenut ala-asteelta saakka, nyt olemme yli 30-vuotiaita. Jo yläasteella hän sanoi vihaavansa lapsia eikä niitä koskaan hanki, eikä hänellä niitä ole eikä edelleenkään niistä perusta. Ei häntä kiinnosta tietää miten kavereiden lapset voivat.

Ja minulle tämä on täysin ok, miksi meidän kaikkien pitäisi niitä lapsia tehdä. Ei tämä maailma ole ihan heti sukupuuttoon kuolemassa.
 
"M33"
Aika värikkäästi ilmaistu kanta mutta ei mitenkään ainutlaatuinen. Syvä inho tai kammo raskautta ja synnyttämistä kohtaan on jos ei tavallista niin ainakin täysin mahdollista. Tokofobiaksikin sitä kutsutaan. Syöpävertaus on rajun kuuloinen, mutta ymmärrän sen täysin. Ilmeisesti joillekuille tulee yllätyksenä, että ihminen, joka ei halua lapsia, ei todella halua lapsia.
 
Pin
Mua kyllä tuon äitinä nolottaisi tosi paljon. Ei ole pakko rakastaa lapsia ja varsinkaan niitä haluta, mutta toivoisin opettavani paremmat käytöstavat ja muutenkin antaa itsestään vain todella typerän vaikutelman.

Minäkin vihaan kehitysvammaisia, norjalaisia, keski-ikäisiä, yli 90-vuotiaita naisia kun ne haisee niin vitun pahalle hyi helvetti tappaisin itteni jos sellanen koskis muhun hyiiiii vitttuuuuuuu jos elän niin vanhaksi niin tapan itteni, niin kuvottavia ne on hyi helvetti.

Jooh.... :D
 
gjö
Eipä muuta kuin että harvinaisen huonosti kirjoitettu ja perusteltu. Siitä olen samaa mieltä, että pallo on ylikansoitettu ja adoptio paras vaihtoehto. Mieluiten koko ihmiskunta katoaa tuhoamasta jäljellä olevaa elämää.
 
"Sirkkeli"
Jonkun 7-vuotiaan tasoisen mustasukkaisuuskohtauksen saaneen kirjoitus. Varmaan saanut äidin tai isän puolelta pikkusisaruksen, ja nyt angstaa sitä. Mun tytär angstas suht järkevämmin 7-vuotiaana, kun rupesin hänen vauvaserkkuaan hoitamaan.
 
No ei suututa.

Hyvä vaan, ettei mt-ongelmien vuoksi eläkkeelle "päässyt" ihminen halua lisääntyä.
Huolestuttavampana pitäisin, jos tuollainen henkilö haluaisi äidiksi, sillä heikompi aines gonna heikompi aines.
 
vieraas
En suuttunut tuosta. Miksi pitäisi. Ajattelen itsekin hyvin pitkälti noin. Vihaan toisten lapsia. Ärsyttäviä juttuja jne. En ota toisten lapsia koskaan syliin, koska minusta kaikki muiden lapset haisevat pahalle.
Vihaan myös koiria samalla tavalla. Hyi helv**ti et inhottaa kun joku sanoo et hänen koiraansa voi silittää. Miksi silittäisin? :D
Niin, alussa varmaan selvisikin jo, että minulla on lapsia. Heistä toki tykkään ja siksi heitä onkin puoli tusinaa. Osa tosin jo aikuisia.
 
lusikka
Miksi sinä ap luet tuollaista sontaa? Eniten minua kiinnostaa se eikö teillä blogien lukijoilla ole minkäänlaista mielikuvaa kuka osaa kirjoittaa ja kuka ei.?Tässäkin tapauksessa teksti oli niin huonosti tuotettua, että jo parista ensimmäisestä lauseesta ymmärsi ettei jatkokaan tule olemaan sen parempaa. Kurja luonnos, jota kirjoittaja ei vaivautunut tiivistämään saati saavuttaisi sen tehon lukijoissa kuin ehkä toivoisi.

Lapsia saa inhota, mitäs tuosta nyt erikseen vouhkaamaan, mutta joskus lukijan kannattaisi miettiä voisikohan lukuharrasteitaan kehittää ja opetella lukemaan osaavien ja lahjakkaiden bloggaredein juttuja. Eihän teistä palstalaisista monikaan kehtaa mennä peiliin vilkaisematta ulos, mutta netistä otatte vastaan ihan kaiken mitä sieltä annetaan. Laatua voi vaatia blogeistakin! Ja ohittaa roska!
 

Yhteistyössä