Vuoden päästä mä olen kuollut.

  • Viestiketjun aloittaja Siinä se sitten oli
  • Ensimmäinen viesti
Siinä se sitten oli
Sitä ennen mun pitäisi saada koiralle erittäin hyvä koti, ja olla tasapainoinen äiti lapselle, että hän päsee haluamaansa lukioon(erikoislukio). Pitäis muuttaa tavarat rahaksi jne. Hommia piisais, mutta en pääse edes alkuun, surultani.

Aion käyttää alkoholia elämäni loppuun saakka, helpottaa ainakin kipuja jos ei mieltä. Koiran antaminen tappaa mut, ei siihen muuta tarvita.
 
a...p
Ei ole muuta kuin valuvikainen kroppa ja fibromyalgia todettu. Mutta pateista ja voinnista päätellen paljon muutakin. Paska elämä fyysisesti/henkisesti/sosiaalisesti. Ei jaksa. Ei vaan jaksa. Pelkät kivut ja liikuntakyvyn huononeminen vituttaa niin paljon, että kukaan haluais jatkaa näin paskaa elämää.
 
Ei ole muuta kuin valuvikainen kroppa ja fibromyalgia todettu. Mutta pateista ja voinnista päätellen paljon muutakin. Paska elämä fyysisesti/henkisesti/sosiaalisesti. Ei jaksa. Ei vaan jaksa. Pelkät kivut ja liikuntakyvyn huononeminen vituttaa niin paljon, että kukaan haluais jatkaa näin paskaa elämää.
Vitutukseen voi siis oikeasti kuolla.

Kannattaisko nyt kuitenkin suunnata se energia negatiivisen ajattelun sijaan siihen, miten voisi parantaa elämänlaatua ja hakea kaikki tarvittava apu jotta se elämä alkaisi maistua taas elämisen arvoiselta.
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Vinkki
Alkuperäinen kirjoittaja Siinä se sitten oli;30222101:
Sitä ennen mun pitäisi saada koiralle erittäin hyvä koti, ja olla tasapainoinen äiti lapselle, että hän päsee haluamaansa lukioon(erikoislukio). Pitäis muuttaa tavarat rahaksi jne. Hommia piisais, mutta en pääse edes alkuun, surultani.

Aion käyttää alkoholia elämäni loppuun saakka, helpottaa ainakin kipuja jos ei mieltä. Koiran antaminen tappaa mut, ei siihen muuta tarvita.
Muista kirjoittaa perukirja valmiiksi.
 
Voi kirjoittaa
Ei sitä voi tehdä ennakkoon.
Voi kirjoittaa valmiiksi jos tietää tilien saldot, etsii kaksi luotettavaa miestä arvoimaan omaisuuden jne. Hautauskulutkin voi arvoida etukäteen. Mikäli tietää vielä kuolinpäivänsä, niin pitäisi olla lähes 100% valmis. Jälkeenjäävien tulee kuoleman jälkeen vain laittaa nimet alle, viedä perukirja vahvistettavaksi (pesän osakkaat) ja verotoimistoon.
 
Voi kirjoittaa valmiiksi jos tietää tilien saldot, etsii kaksi luotettavaa miestä arvoimaan omaisuuden jne. Hautauskulutkin voi arvoida etukäteen. Mikäli tietää vielä kuolinpäivänsä, niin pitäisi olla lähes 100% valmis. Jälkeenjäävien tulee kuoleman jälkeen vain laittaa nimet alle, viedä perukirja vahvistettavaksi (pesän osakkaat) ja verotoimistoon.
Höpöhöpö.
 
Surulapsi
Voimia sinule, et ole ainut joka voi huonosti :(
Kokeile psykologista vyöhyketerapeuttia (netistä löytyy tietoa ja nimiä), mä oon käynyt pari kertaa ja tosi moni tuttava ja työkaveri on tykännyt ja suositellut.

Koita jaksaaa, päivä kerrallaan kun kahtakaa ei voi. Itsemurha aiheutaisi lapsellesi tosi paljon vaikeuksia hänen jaksamiseensa.
 
Voi kirjoittaa valmiiksi jos tietää tilien saldot, etsii kaksi luotettavaa miestä arvoimaan omaisuuden jne. Hautauskulutkin voi arvoida etukäteen. Mikäli tietää vielä kuolinpäivänsä, niin pitäisi olla lähes 100% valmis. Jälkeenjäävien tulee kuoleman jälkeen vain laittaa nimet alle, viedä perukirja vahvistettavaksi (pesän osakkaat) ja verotoimistoon.
Tai vastaavasti neljä naista?

AP:lle, älä anna vielä periksi. Lääketiede ei ehkä osaa auttaa mutta kokeile kaikki mahdolliset muut keinot. Käy ravintoterapeutilla, reikihoidoissa, hieronnassa, missä vaan mistä voisi olla apua, ja kaikki saattaa kuin saattaakin lopulta kääntyä vielä parhain päin. Ikinä ei tiedä mistä joku ketjureaktio lähtee liikkeelle.
Inspiraatioksi voit lukaista jostain muiden ihmisten tarinoita, millä konstein ovat selvinneet pahoistakin hankaluuksista (linkkejä ei ole nyt kyllä antaa mutta kyllä noita piisaa). Jos jostain löytyisi tukea tai joku ryhmä positiiviseen ajatteluun, siitä se oikeesti vähitellen lähtee ainakin johonkin suuntaan, eikä junnaa tuossa epätoivon suossa.
Ja jos sitten vieläkin haluat elämäsi päättää, olet ainakin yrittänyt kaikkesi, ihan lapsesikin tähden. Tsemppiä ja onnea matkaan. Kaikki on mahdollista :)
 
Voi kirjoittaa valmiiksi jos tietää tilien saldot, etsii kaksi luotettavaa miestä arvoimaan omaisuuden jne. Hautauskulutkin voi arvoida etukäteen. Mikäli tietää vielä kuolinpäivänsä, niin pitäisi olla lähes 100% valmis. Jälkeenjäävien tulee kuoleman jälkeen vain laittaa nimet alle, viedä perukirja vahvistettavaksi (pesän osakkaat) ja verotoimistoon.
Kristallipallostako katsotaan tilien saldot?
 

Yhteistyössä