Oletteko tehneet reklamaatiota jäätelöstä?

  • Viestiketjun aloittaja Liekkiö
  • Ensimmäinen viesti
pudotus
Joo, tottakai olen, jäätelön päällä oli jotain ihme siihen kuuumatonta "muovia" tms, soitin ko. tvalmistajan kuluttajapalveluun. Muovi oiti lähettää sinne, otti puhyht.tiedot. Aikoivat hyvittää tilille suoraan (Nestle oy).
N. 2vko aikaa, en ole käynyt katsomassa, paljonko on hyvittäneet. Veikkaan että 5-7e??
 
pudotus
Ei ollut isotöistä, mille valmistajalle on näin vaikeeta?
Yleensä helppoa, usein kun antaa tuotteesta rekkua, uskovat heti eikä pidä mitään lähetellä, Valiolla ainakin ollut näin mun kohdalla.
 
viera.s
Joo, kerran, kun monipakkauksesta jäätelöpuikkoja puuttui yksi jäätelö ja sen tilalla vain tyhjät kuoret. Yhdellä reklamaatiolla meni, ei mitään lisäselvityksiä tarvinnut lähettää. Sain 5 € kupongin, jolla sai ostaa valmistajan jäätelöä.
 
Puudeli harmaana
Olikohan Rainbown tuuteista kun reklamoin. Jäätelö oli jotenkin kutistunut tuutin sisällä. Laitoin valokuvan palautteen mukaan. Sain lahjakortin hyvityksenä.
 
Rainbow tuuteista tein minäkin reklamaation. Lapsi tosin ei valittanut yhtään kun se vohveliosa oli jäätelön sijaan täynnä suklaata mitä sinne vohvelin pohjalle pruutataan vähän. Sain 5 € setelin hyvitykseksi.

Ja oli helppoa toi reklamaation tekeminen netin kautta.
 
Viimeksi muokattu:
Kerran oon antanut jäätelöstä palautetta, muovirasia rikkoutunut, muovinpalasia löytyi jäätelöstä ja maku ja koostumus oli kärsinyt. Helppoa oli, etsin valmiiksi tarvittavat tiedot ja nettisivujen kautta lähetin. sain 5e hyvityksen.Muistaakseni Nestlen tuote.
 
"nuuh"
Ingmannille joskus tehnyt apetit minttusuklaajäätelöstä 1 L. Oli jotain muoviosia siinäkin. Lähetin osan ja kirjeen missä selitin olleeni hyvin järkkytynyt ja pöyristynyt :D. Lahjakortti sieltäkin tuli.
Just tänään tein Taffelille kun HotRod-pussista löytyi ruskeita palaneita tähtiä!!?? Kenties Hölläilypussista? Katsotaan mitä vastataan sieltä...
 
kahvikirahvi
Reklamopin kerran pirkan jäätelöstä. Ostin paketin jossa oli kuusi tikkujäätelöä, ja yksi jäätelöistä oli vain puolikkaan kokoinen. Otin kuvan jäätelöstä ja lähetin eteenpäin, sain hyvistyssetelin.
 
vierass
Olen laittanut, silloin tuutista puuttui kokonaan vohveli, jäätelö oli suoraan paperissa. Jonkin korvauksen sain siitä. Netin kautta muistaakseni laitoin.

Olen valittanut monesta muustakin jutusta. Tärkeintä on ilmoittaa valmistuskoodit eli ne printatut erä yms numerot. Monesta olen ottanut valokuvan selventämään ongelmaa. Jotkut haluavat näytteen tuotteesta eli kannattaa säästellä siihen saakka, että saa vastauksen, lähettäminen on yleensä ilmaista, kun antavat asiakaspalutusnumeron postitusta varten.
 
"huoh"
Reklamointi on homojen hommaa. Kirjoitat sinne Valiolle tai Nelstelle, että "ny o rahat finaalis, notta annattako ilimasta jäätelöööö?"

Siitähän siinä on kuitenkin oikeasti kyse.
 
Liekkiö
[QUOTE="huoh";30222662]Reklamointi on homojen hommaa. Kirjoitat sinne Valiolle tai Nelstelle, että "ny o rahat finaalis, notta annattako ilimasta jäätelöööö?"

Siitähän siinä on kuitenkin oikeasti kyse.[/QUOTE]Asiassa oli kysymys siitä että tuntu aivan saatanan kipeälle saada ikeneensä jäätelöstä paperiniitti. Irrottaminen oli suht tuskallista. Onneksi sattui omalle kohdalle eikä lapselle.
 
"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30222664:
Asiassa oli kysymys siitä että tuntu aivan saatanan kipeälle saada ikeneensä jäätelöstä paperiniitti. Irrottaminen oli suht tuskallista. Onneksi sattui omalle kohdalle eikä lapselle.
Niin notta kun se sattui niin kipiästi, niin ilmaanen tötteröö liävittäis kummast' sitä kipua :D
 
Liekkiö
[QUOTE="huoh";30222745]Niin notta kun se sattui niin kipiästi, niin ilmaanen tötteröö liävittäis kummast' sitä kipua :D[/QUOTE]En usko, en osta enää ikinä valion jäätelöitä.
 

Yhteistyössä