Käsilaukun organisoija - kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja kannattaako ostaa
  • Ensimmäinen viesti
kannattaako ostaa
Olisi kiva vaihdella välillä erilaisia käsilaukkuja, mutta on rasittavaa kaikki tarvittava aina toiseen laukkuun. Ajattelin siis ostaa käsilaukun organisoijat, mutta sitä ennen halusin kuulla kokemuksianne.

Onko vartavasten kehitetty organisoija parempi kuin mikä tahansa random meikkilaukku. Löytyykö pieniä kokoja pienempiinkäsilaukkuihin ja isompia isoihin laukkuihin? Mikä koko olisi paras?
 
"Anne"
Ei mahdu mun käsilaukkuihin tommoset. Käsilaukkuja on helppo vaihdella kun siirtää vaan kaikki toiseen. Tarpeeksi pienestä laukusta löytääkin vielä tarpeellisen. Lompakko, kalenteri, avaimet ja huulirasva. Ei eksy etsiessä.
 
"vieraana"
mulla on sellainen, ihan turha. Ajatuksena hieno mut ei se toimi, kun on miljoona lokeroa niin sit hakee aivan yhtä lailla niistä. Munkin ratkaisu oli siirtyä pienempiin käsilaukkuihin niin ei tule otettua mukaan muuta kuin lompakko ja jotain pientä tarpeellista.
 
harkitsin
Mä joskus harkitsin sellaista,mutta sit tajusin että oon kaikki isommat laukut ostanu sillä ajatuksella että kaikelle tärkeälle on omat lokerot.. Toi vois sopia jos käyttäisi sellaisia "kasseja" missä ei ole pienempiä lokeroita.
Sitä paitsi,en säilytä puhelinta,avaimia,lompakkoa ym "aina mukana kulkevaa" laukussa joten kotoa lähtiessä ne pitää joka tapauksessa ensin kerätä laukkuun (eli yhtä helppo kerätä suoraan siihen laukkuun minkä otan mukaan kun johonkin erilliseen "organisoijaan").
 

Yhteistyössä