Voi apua! Johan tulisi hintaa kakkukuvalle :D

  • Viestiketjun aloittaja V.ieras
  • Ensimmäinen viesti
V.ieras
Juhlamaailma.fi-sivuilta löysin kivan kakkukuvan kummitytön kakun päälle. Olin jo tilaamassa, mutta hitto sentään, lähetys-ja käsittelykulut 10,90€!! Yhdelle kakkukuvalle olis siis tullut hintaa melkein 20€, huih!

No, pakkohan tuolta ei ole tilata. Enkä tilaakaan.
Ja haku myymälästäkin olis kustantanut 4€...
 
Vierras
No, toimitusehdoissahan he tekevät hyvin selväksi etteivät ole kiinnostuneet toimittamaan pieniä tilauksia, sen vuoksi tuo 4 euron lisä. Mietin vaan että jos menisit ostoksille heidän kauppaansa niin varmaan saisit sen kuvan ostettua ilman sitä
Lisää?
 
"omppu"
No, toimitusehdoissahan he tekevät hyvin selväksi etteivät ole kiinnostuneet toimittamaan pieniä tilauksia, sen vuoksi tuo 4 euron lisä. Mietin vaan että jos menisit ostoksille heidän kauppaansa niin varmaan saisit sen kuvan ostettua ilman sitä
Lisää?
Mä käsitin ton aloituksen niin, että nimenomaan sieltä kaupasta haku kustantaisi lisää sen 4e?
 
V.ieras
No, toimitusehdoissahan he tekevät hyvin selväksi etteivät ole kiinnostuneet toimittamaan pieniä tilauksia, sen vuoksi tuo 4 euron lisä. Mietin vaan että jos menisit ostoksille heidän kauppaansa niin varmaan saisit sen kuvan ostettua ilman sitä
Lisää?
Lähimpään liikkeeseen sen verran matkaa, että tulisi vielä kalliimmaksi kuin tilaaminen..

Mutta ei tässä hätää ole. Netistä löytyy kyllä huokeammillakin kuluilla toimittavia yrityksiä :)

Mutta muuten Juhlamaailma vaikutti oikein kivalta ja valikoima oli laaja =)
 
V.ieras
[QUOTE="omppu";30222885]Mä käsitin ton aloituksen niin, että nimenomaan sieltä kaupasta haku kustantaisi lisää sen 4e?[/QUOTE]

Eli kuva maksaisi 7,90€. Toimitus postiin 10,90€, kotiinkuljetus 15,90€ ja haku liikkeestä 4€.
 
Vierras
[QUOTE="omppu";30222885]Mä käsitin ton aloituksen niin, että nimenomaan sieltä kaupasta haku kustantaisi lisää sen 4e?[/QUOTE]

Sivuston mukaan toimitus postiin on 6,90e + alle 20 euron ostoissa pientoimituslisä 4 euroa. Jos alle 20e tilauksen noutaa puodista niin siihenkin lisätään se 4euron pientoimituslisä.
 

Yhteistyössä