Onko joku osallistunut

  • Viestiketjun aloittaja appp
  • Ensimmäinen viesti
appp
tohon Jutan netti laihdutukseen?
Ajattelin että nyt tarttis tehdä jotain ja ajattelin sitä. Onko hyviä kokemuksia?
Mulla on siis ongelmana että haluan tarkat ruokailu ohjeet milloin ja mitä syödä niin onko siellä sellaiset?
Ei olis paljoa pudotettavaa 5-10kg
 
"Pajukko"
Minä osallistuin tiistaina. Ryhmä oli alkanut jo 18.8 eli aloitin 8 päivää myöhässä. Ihan hyvältä tuntuu. Nälkää on nyt tuntunut aikalailla. Ruokamääräthän niissä on aika isoja, mutta kaloreita ei mielestäni hirveästi ja ruokavalio on sellainen puhdas, mikä saa aineenvaihdunnan liikkeelle. Mullekin tärkeä oli saada tarkka ruokavalio. Olen paha leivänsyöjä ja leivänsyönti jäi päälle enkä voinut lopettaa. Olen tiputtanut 10 kg tässä vuoden aikana ja painonlasku pysähtyi. Pakko oli jotain keksiä.

Vasta neljäs päivä mulla menossa. Muut on aloittaneet jo aikaisemmin ja hyvin saanut kokemuksia jo etukäteen, kun osallistuessa avautuu ne keskustelufoorumit. Aikaisemmin olin jo kaverilta ne ruokaohjeet saanut, mutta eipä niistä hyötyä ollut, kun ei päässyt ryhmään mukaan ja saanut muilta kokemuksia ja muuta hyödyllistä tietoa. MUlla pudotettavaa 8 kg. Kuulun ryhmään 1, joka pudottaa maks 10 kg.

Ruokavalio on tarkka ja joka viikko tulee uusi hieman erilainen. Ruokavalio perustuu maitorahkaan/raejuusto, vähärasvainen liha/kala, sallitut kasvikset, marjat + ne lisäravinteet. Vettä juodaan 3-4 litraa päivässä.
 
appp
Okei..eli siellä on ajankohdat milloin aloitellaan. Kuulostaa pätevältä jutulta jos kerran joka viikko uusi ruokavalio. Pitääkö omistaa keittiövaaka että ruokaa voi punnita?
 

Yhteistyössä