Mulla lähtee järki!

Haluan jo synnyttää, olo sen verran tukala, väsynyt, närästys, supistukset (2cm jo auki sieltä) sen verran pahaa olo että oksettaa, kaikki paikat kipeitä, kuuma, kylmä... Tämän jälkeen en enää raskaksi kiitos ikinä. Nyt neljäs on jo liika mulle ja lapsia mukavasti kai. Hohhoija että haluan jo norm. olotila ja töitä tehdä ilman kipuja ja pahaa oloa, norm. painoa itselle, kun tuntu happea ei riitä kun taas valas olen ja valas siis verrattuna mitä olen ollut. Miksi noin mulla joka kerta lopussa, en vaan jaksa en.... Hurrr... miten te muut kestätte sen lopun? :D

Mä kun synnytän niin ensiksi menen ostamaan kotiin paljon Susheja, nukun varma vkon verran vatsalla ja syön Susheja sekä graavilohta vain sekä pehmeitä juustoja nam. (Mies eilen kysyi miksi mulla mustat silmät), no hohhoija kun ei nukuta, levottomat jalat, kuuma tai kylmä, raskas olo ja niin edelleen. No sitten tietysti laihdutus ja työt...ai ihana. Nyt muutama vkoa kun lomilla täällä istuin kotona, kun kipujen takia ja olon takia en vitsi edes mennä mihinkään, niin tuntu pää räjähdä, en tajua mitä ihmiset kotona tekevät, kun siivomiseen ei menee kauan ja ruoanlaitoon ei myöskään. Sekä stressi että muutama yritystä nyt seis, pitäisi vain muutama kokousta tehdä syyskuussa vaikka ryömimällä.
 

Yhteistyössä