Siis onko toi Haglud OIKEESTI puolustusministeri???

  • Viestiketjun aloittaja "nuuh"
  • Ensimmäinen viesti
"nuuh"
:D tommonen muikunruoto :D mä oon luullut että se on joku sketsihahmo. Mitä se puolustaa, marsun murokuppia :D :D Nyt on kuulemma Herra Ministeri hermostunut Venäjälle, hui. Varmaan ovat pökäleet jäykkänä Kremlissä :D
 
"Joopa"
No kertokaapa yksikin ministeri joka olisi edes sen näköinen että tietäisi mitä on tekemässä? Stubb sentään luo hyvän illuusion siitä että tietää mitä tekee :D

Aivan sama mikä on puolue tai äidinkieli, ihan yhtä tumpeloita tuntuvat olevan kaikki...
 
vierass
[QUOTE="nuuh";30222803]:D tommonen muikunruoto :D mä oon luullut että se on joku sketsihahmo. Mitä se puolustaa, marsun murokuppia :D :D Nyt on kuulemma Herra Ministeri hermostunut Venäjälle, hui. Varmaan ovat pökäleet jäykkänä Kremlissä :D[/QUOTE]

Turha-Teuvo Hakkaraiselle se salkku kuuluisi. Nyt leviäisi ympäri maailmaa kuvia Hakkaraisen olemattomasta munasta ja kaikista muistakin toilailuista. Mutta taitaa olla niin, että tämä "herra" on sentään käynyt intin. :LOL:
 
Soini kuntotestiin
Mites tuo Soini oikein valiokunnan puheenjohtajana menestyy. Eihän se mahdu edes joukkojenkuljetusauton ovesta sisään tai jaksa juosta edes metsään pakoon ryssää. Varmaan toivoo, että heittämällä herjan saa venäjänpojan kuolemaan nauruun.
 
asian selvennys
Että onko oikeasti puolustusministeri? No miltä se näyttää? Suomessa on puolustusministeri ja puolustusministerin tehtävään on nimitetty Carl Haglund, joten... päättele itse. :)
 
vierass
Mites tuo Soini oikein valiokunnan puheenjohtajana menestyy. Eihän se mahdu edes joukkojenkuljetusauton ovesta sisään tai jaksa juosta edes metsään pakoon ryssää. Varmaan toivoo, että heittämällä herjan saa venäjänpojan kuolemaan nauruun.
Ei Timpsukkaa voi laittaa kuntotestiin, kun se saisi sydärin otettuaan muutaman hölkkäaskeleen. Samalla lailla kun Ahtisaartakin lykättiin peffasta helikopterin ovesta sisään, niin täytyy tehdä kyllä Timpsukallekin.

Ai niin. Timpsukka on pian kanttuvei noiden läskien takia. Sehän lihoo ihan silmissä. Ihokin on niin huonon värinen ja hengitys pihisee uhkaavasti.
 
"silli"
Alkuperäinen kirjoittaja Kylläkyllä;30222942:
Niin meinaat että Kremlissä pökäleet jäykkenisi ihan eri tavalla jos puolustusministerinä olisi joku muu, vaikka Kike Elomaa tai Teuvo Hakkarainen?
Suomessa on kuitenkin useita henkilöitä, jotka sopisivat pareemin puolustusministeriksi: Paavo Lipponen (oikeesti), Esko Eerikäinen (on habaa) ja Laura Räty (virka-autoksi avobemari).
 
"nuuh"
Alkuperäinen kirjoittaja Kylläkyllä;30222942:
Niin meinaat että Kremlissä pökäleet jäykkenisi ihan eri tavalla jos puolustusministerinä olisi joku muu, vaikka Kike Elomaa tai Teuvo Hakkarainen?
No kyllä puolustusministerillä pitäis edes joku univormu olla!! Vormuksi ei lasketa tämän teletapin päiväkotikokoa olevaa heijastinliiviä ja naisten kumppareita. Onko hällä vielä joku puhevikakin?? Puhevammainen puolustusministeri on ihan oikeesti spedesketsin tasoa!!
 
"Joopa"
Oliko kaikki yhtä hämillään silloin kun Elisabeth Rehn oli puolustusministerinä? Eikä kukaan vaatinut häneltä sitä että olisi pitänyt intin käydä, saatikka pukenut häntä mihinkään vormuun :D
 

Yhteistyössä