Onko kallista?

[QUOTE="Nökö";30230087]Meillä on sovittu toisten vanhempien kanssa kyydeistä. Toimii.[/QUOTE]

Mä en kehtaa, eikä täällä ketään ole lähellä :). Näin on paras ratkaisu. Synnytyksen jälkeen kuskan ehkä joku aika itse tai en tiedä ensiksi minkälainen synnytys mua odottaa ja miten nopeasti töihin lähden, ainakin tarkoitus olla töissä kun synnytän muutaman vkon sis.
 
säpäle harmaana
Kun itse kävin taksilla sama matka niin noin 40 eur pv tulee. Joskus neuvolassa kävin 3v sitten. Eli tietysti on kallimpi. En halua ottaa stressiä edes hyvällä säällä, liian varalliselta kuulosta mun korviin noin pienelle antaa kävellä. Selitinkin jo etten anna ja asiaa tuli selväksi jos se rajaa on 5km.
Siis miten muka alle kolmen kilometrin matka maksaa 40 euroa? :O
 
säpäle harmaana
Lue että noin ja että sinne ja takaisin. Pelkästään jo kun se tulee hakemaan mittarissa aina alussa 8-12 eur...Enkä muista summia tarkkaan, sanotaan niin että ainakin 30-40 eur sinne ja takaisin...
Silti 40 euroa kuulostaa noin lyhyeltä matkalta tosi tyyriiltä. Taksilaskuri.fi -sivuston mukaan perusmaksu on Turussa 5,90 ja kilometritaksa 1,55 euroa. Yhteen suuntaan pikaisesti laskien kolmen kilometrin matkalla alle 11 euroa, kahteen suuntaan siis 22 euroa.
 
"nuuh"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30230502:
Silti 40 euroa kuulostaa noin lyhyeltä matkalta tosi tyyriiltä. Taksilaskuri.fi -sivuston mukaan perusmaksu on Turussa 5,90 ja kilometritaksa 1,55 euroa. Yhteen suuntaan pikaisesti laskien kolmen kilometrin matkalla alle 11 euroa, kahteen suuntaan siis 22 euroa.
Tsot, tsot! Älä nyt pilaa ja ala tinkaamaan hintaa alaspäin! Koska sen pitää olla kallista!!! Jos sillä taksilla ajetaan vaikka kunniakierroksia kahdenkympin edestä sen helevetin kalliin hallin ympäri. Ihanaa ja kallista.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30230502:
Silti 40 euroa kuulostaa noin lyhyeltä matkalta tosi tyyriiltä. Taksilaskuri.fi -sivuston mukaan perusmaksu on Turussa 5,90 ja kilometritaksa 1,55 euroa. Yhteen suuntaan pikaisesti laskien kolmen kilometrin matkalla alle 11 euroa, kahteen suuntaan siis 22 euroa.
Kai se maksaa reilummin, jos taksi pitää varta vasten tilata Turusta, ap:han asuu korvessa yli parinkymmenen kilometrin päässä pikkukunnassa.

Ennakkotilaus ja odotus nostavat myöskin maksua.
 
"Maarikka"
Miksi pitää tilata taksi kaukaa kun Lemussakin on ainakin kaksi taksia.
http://www.fonecta.fi/yritykset/haku/lemu/taksi

Aika usein kyllä tuntuu, että ap:ta kusetetaan monessa asiassa ihan kuusi-nolla...
 
Tässä taas näkee miten hyvinvointi maassa ihmiset voivat pahoin.

En todellakaan tiedä edes kenestä kuka puhuu että pitäisi kaikki olla kallista, kuka tilaa Turusta takseja tai kuka ketä kusettaa? o_O

Muistakseni en ole puhunut että mua ainakin joku kusettaa, en tilaa myös Turusta takseja, paitsi kännissä muutama krt tilasin Turusta kun oli kova kiire päästä ulos kavereiden kanssa, toisesta paikkakunnasta kuitenkin meille taksi tulee, kun ei paikallisella valitettavasti ole hirveästi aika tehdä pieniä reissuja, kun ei täällä monta takseja ole ja monet tilavat ko palvelun. Paikallisella pitäisi etukäteen tilata taksin ja noin teemme jos on juhlat ja tiedämme sen tarvitsemme. Mielelläni myös maksan vähän kun paljon ;D....

Mutta on aika kiva mielikuvitus palstalaisilla tai sellainen jaska jauhaminen on täällä pitkään ollut normaalia, epäilen todellakin välillä muiden mielenterveyttä, kun aiheet ei vaihdu myöskään olisi ketju kenen tahansa tai mitä tahansa.
 
[QUOTE="Koppelo";30231544]Ai SINÄ epäilet MUIDEN mielenterveyttä????!!![/QUOTE]

On syytäkin epäillä :). Kun myös täysjärkisenä se näkee paremmin.

Mutta, en jaksa sun kanssa tapella, kun me lähdemme nyt lasten kanssa syömään. Illan jatkoa ainakin sinullekin.
 
"Koppelo"
On syytäkin epäillä :). Kun myös täysjärkisenä se näkee paremmin.

Mutta, en jaksa sun kanssa tapella, kun me lähdemme nyt lasten kanssa syömään. Illan jatkoa ainakin sinullekin.
Minä en kärsi bipolaarisesta käyttäytymisestä, minä en ole syönyt mielialalääkkeitä, minä en kärsi pakkomielteisestä ostokäyttäytymisestä, minä en tee impulsiivisia ratkaisuja joista kärsin jälkeenpäin, minä en kärsi luonnottomasta sairauksien pelosta, jonka seurauksena hankkituisin erilaisiin uskomushoitoihin jne. Haluatko että jatkan?
 
hyvä...
[QUOTE="Koppelo";30231571]Minä en kärsi bipolaarisesta käyttäytymisestä, minä en ole syönyt mielialalääkkeitä, minä en kärsi pakkomielteisestä ostokäyttäytymisestä, minä en tee impulsiivisia ratkaisuja joista kärsin jälkeenpäin, minä en kärsi luonnottomasta sairauksien pelosta, jonka seurauksena hankkituisin erilaisiin uskomushoitoihin jne. Haluatko että jatkan?[/QUOTE]

Tuota kun hoet muutaman kerran, niin varmasti paranet. Usko siirtää vaikka vuoria.
 
[QUOTE="Koppelo";30231571]Minä en kärsi bipolaarisesta käyttäytymisestä, minä en ole syönyt mielialalääkkeitä, minä en kärsi pakkomielteisestä ostokäyttäytymisestä, minä en tee impulsiivisia ratkaisuja joista kärsin jälkeenpäin, minä en kärsi luonnottomasta sairauksien pelosta, jonka seurauksena hankkituisin erilaisiin uskomushoitoihin jne. Haluatko että jatkan?[/QUOTE]
[QUOTE="Koppelo";30231571]Minä en kärsi bipolaarisesta käyttäytymisestä, minä en ole syönyt mielialalääkkeitä, minä en kärsi pakkomielteisestä ostokäyttäytymisestä, minä en tee impulsiivisia ratkaisuja joista kärsin jälkeenpäin, minä en kärsi luonnottomasta sairauksien pelosta, jonka seurauksena hankkituisin erilaisiin uskomushoitoihin jne. Haluatko että jatkan?[/QUOTE]

Milloinhan minulla on ollut sellainen käyttäytyminen :LOL:. Pakko miestä huomenna kysyä miksi ei laittaa mua hoitoon, luulen pitäisi olla aika raskasta sitten mun kanssa ;D. En ole mistää ratkaisuista kärsinyt kertakaan, jos jotain teenkin väärin niin se on yks kokemus lisää, enkä impulssivisija ratkaisuja edes osaa tehdä... Minua mikään sairauksia ei pelottaa, enkä osaa pelätä ne etukäteen vaan jos ne eivät ole todellisia ja jos ovat todellisia mun luonne on sellainen että menen vaikka seinän läpi jos tarvitse, ehkä en aina mutta monissa tapauksissa ainakin menin ja tämä on kai iso plussaa, uskomushoitoihin en valitettavasti lähde varma ikinä, mutta lähden hoitoihin mistä tiedän että on varmasti apua :). Kaikki mitä ostan keräilen ym... on mun oma pakkomieli ja ihana pakkomieli tai hulluus ja kai on resursseja hoida omatkin pakkomilet. Jatkaa voit niin paljon kun haluat myös, minulle ainakin aivan sama. Olen mä vielä joku aikaa täällä kun odotan kyydin.
 
[QUOTE="Koppelo";30231671]Jep jep, viime viikolla teit eropäätöksen ja mieli muuttui yhdessä päivässä. HPV-vöyhkäämisestä ei tarvinne muistuttaa...

Kyllä sinun käyttäytyminen on aika tempoilevaa.[/QUOTE]

Otankin eron jos käytös ei muutuu? :) Niin mikä päätös sellainen olen tehnyt? Nyt ainakin tilanne näyttää aika hyvältä meillä ja pientä riita tai minun valittaminen teki oikein hyvää.

Hpv:sta onneksi pääsin pois, siksi koska niin kuin sanoin menen vaikka seinän läpi, elämä sen verran lyhyt etten vitsi mitään sellaisten kanssa elää, kun ei ole pakkoa edes ja hoitoa on siihen.
 
Vieläkö sä Milanna pähkäilet lasten taksikuljetusta vai ootko saanut asian kuntoon? Teet vaan niin kuin itse parhaaksi näet. Meillä lapset kävelisivät samassa tilanteessa mutta jokainen toki tekee omat ratkaisunsa. =)

Onko sulla milloin laskettu aika? Kui kauan lapset kulkisivat taksilla? Ei varmaan taloutta kaada jos ei viikko-/kuukausitolkulla taksipalveluita joudu käyttämään.
 
Vieläkö sä Milanna pähkäilet lasten taksikuljetusta vai ootko saanut asian kuntoon? Teet vaan niin kuin itse parhaaksi näet. Meillä lapset kävelisivät samassa tilanteessa mutta jokainen toki tekee omat ratkaisunsa. =)

Onko sulla milloin laskettu aika? Kui kauan lapset kulkisivat taksilla? Ei varmaan taloutta kaada jos ei viikko-/kuukausitolkulla taksipalveluita joudu käyttämään.
Minä en enää, muut jo keksivät joku muu aihee tänne tilalle :D

Laskettu aika on 5-6vkon päästä... Juu ei, paitsi koko vuos kuitenkin käyttävät ko palvelun, kun itse lähden töihin melkein heti, en ole kun 1kk korkeintaan lomilla :). Minulla on liika projekteja, jotka eivät odottaa....
 

Yhteistyössä