Nuuksio

  • Viestiketjun aloittaja "jjjj"
  • Ensimmäinen viesti
"jjjj"
Ollaan menossa viikon päästä nuuksioon juhliin, mutta täältä meiltä maksaa taksi sinne.. Mammonia :D Ajateltiin käyttää junaa sen verran että mennään johonkin päin espoota junalla, ja siitä jatketaan taksilla.. Millä asemalla kannattaa jäädä pois? Mistä olisi kaikista nopein reitti taksilla matkata Nuuksioon? En tunne espoota yhtään...

Ja on siis tavaraa mukana, ja juhlakuteet, ei viitsi mennä 2 eri junalla ja kolmella bussilla + kävellä..
 
Outlet harmaana
[QUOTE="jjj";30222964]Joku nuuksiokuja tms. Ok, niin mä vähän aattelin että keskuksen kautta. :) thanks.[/QUOTE]

Reittioppaasta kannattaa katsoa meneekö joku bussi Espoon keskuksesta tai Leppävaarasta ihan nurkille.
 
reittiopas
[QUOTE="jjj";30223028]Joo kiitti, mä osaan kylllä. En halua mennä bussilla enää siitä asemalta ja kävellä, menen taksilla :D Sehän se pointti oli.[/QUOTE]

Taksilla pääset 70 metriä lähemmäksi juhlapaikkaa Taksin hinta.
 
"jen"
Taksilla pääset 70 metriä lähemmäksi juhlapaikkaa Taksin hinta.
Joo, niin pääsen, ja minähän se maksan :eek: Mä en halua mennä enää bussiin a) mulla tulee todella paha olo siinä b) meillä on iso lahja joka vie yhden paikan, mukana c) mulla 20cm korot missä joudun olla seuraavat 12h, joten mahd. vähän kävelyä kiitos. Päästään kyydillä meiltä juna-asemalle, siitä 30min pasilaan, ja siitä junalla vielä jonnekin espooseen, joten en enää mene bussilla. kiitti.
 

Yhteistyössä