Kamala hiivalääke

  • Viestiketjun aloittaja auts!
  • Ensimmäinen viesti
auts!
Pakko kysyä neuvoa, kun koskaan aikaisemmin ei ole käynyt näin. Eli, mulla on hiivatulehdus, johon ostin lääkkeen. Eilen illalla laitoin ensimmäisen kapselin paikalleen nukkumaan mennessä. Aamuyöstä, kun kapseli oli sulanut ja alkoi valua ulos, heräsin aivan järkyttävään kutinaan ja poltteluun. Olo oli niin kauhea, että oli pakko nousta ja mennä huuhtomaan alapäätä kunnes kipu helpotti.

Onko tuo ihan normaalia? Ei mulle ennen ole käynyt noin, päinvastoin lääke on alkanut samantien helpottaa oloa. Vieläkö uskallan laittaa ensi yöksi seuraavan vai mitä ihmettä? Oireet on olleet tämän päivän pahemmat kuin eilen, polttelee ja kutisee. Apua!
 
kilo
Jos olet varma hiivasta, otapa ennemmin suun kautta nautittava lääke.
Joskus emättimeen laitettavat kapselit voi aiheuttaa ätymystä.

On myös mahdollista, että vaivasi on jokin muu kuin hiivatulehdus/olet jostain syystä herkistynyt kyseiselle valmisteelle.
 
auts!
Mä omen kerran ottanut tuon hiivalääkkeen suun kautta, eikä se oikein tehonnut. Kyllä mä aika varma olen hiivasta, mitä muuta se sitten voisi olla? Kutisee, kuumottaa, koskee. Pientä vuotoa.

Ei siis kannata jatkaa kuuria noilla kapseleilla? Mä en kestä tätä oloa, viikonloppuna vielä töitäkin... aarghh!
 
auts!
Ostitko voiteen myös? Se kapselin mönjä saattaa kirvasta aika ilkeesti pihalle valuessaan. Jos sulla olis rasvakerros suojaamassa, niin ei kirvelis niin kovin.
En, ostin vain niitä emätinkapseleita joita laitetaan kolmena iltana peräkkäin. No voihan pee! Voisikohan laittaa jotain tavan rasvaa suojaamaan? Mitään perusvoidetta ei kyllä taida löytyä, vaan noita vitamin E-rasvoja... hitto!
 
"terveys"
Kannattaa ostaa vahvoja maitohappobakteereita (ProbioottiPlus) ja syödä niitä jatkuvasti. Myös inkivääri ehkäisee tulehdusta (keitä pala tuoretta inkivääriä 30 min, juo mehu joka aamu) lisäksi lopeta sokeri ja viljat. Näin et saa enää hiivaa!
 
avun saanut
Kannattaa käyttää Canestenin yhdistelmälääkettä, jossa on sekä emätinkapseleita että rasvaa. Hiivaa on monesti myös ulkosynnyttimissä ja rasva auttaa tuhoamaan sen sieltä.
 
auts!
Ostitko Gyno-Daktarin? Se tekee useille tuota vaivaa. Vaihda Canesteniin.
No ostin. Piru vieköön. Ei sitten varmaan kannata ensi yöksi laittaa, vaan käydä apteekissa aamusta ja ostaa Canestenia. Hitto kun meni rahat hukkaan. Ajattelin, että olisi helpompi kun ei tarviis rasvan kanssa pelata, ja joskus mulla ollutkin tuollainen kolmen päivän kuuri, mutten muista merkkiä. Mut tosiaan ei ole ennen tuollaista reaktiota tullut.
 

Yhteistyössä