kun venäjä hyökkää suomeen...

  • Viestiketjun aloittaja "realisti"
  • Ensimmäinen viesti
"sillälailla"
Suomi kokee nimenomaan Ukrainan kohtalon. Ne eivät "hyökkää", vaan ilmoittavat että nyt muuten tulee panssarivaunukolonnia tästä tänne. Jos avaatte tulen sitä vastaan, me vastaamme. Mitäs siinä sitten...
 
henki pois
Historia tulee toistamaan itseään eikä siihen todellakaan mene enää pitkään.
Putin on selvästi hullu ja ihannoimansa suurvenäjä haaveenaan tulee vielä taatusti aikaansaamaan sen kolmannen maailmansodan.
 
voi shit
mun mielestä kaikki putinin kannattajat vois muuttaa sinne Venäjälle ja pysyä siellä. Suojelkoon Putin siellä sitten omiaan, tilaahan siinä maassa kyllä on aivan tarpeeksi.
 
"Igor"
Ryssät tulee sitten kun haluaa eikä se hetki todellakaan ole enää kaukana :(
Paskanvetelistä mammoista riippumatta näin tulee käymään lähivuosina ja sitten pistetäänkin elämänarvot uuteen uskoon.
 
Minua ei haittaisi
Minua ei haittaisi ollenkaan, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen. Toki olisi kiva, jos Suomi antautuisi ihan suosiolla, että turhilta kuolonuhrilta vältyttäisiin. EU on uppoava laiva, ja Eurooppa köyhtyy köyhtymistään - tulevaisuus on Venäjässä ja Kiinassa, ja olisi hienoa olla osa Venäjää.

Venäläisillä ainoana valkoisena kansana on enää munaa. Eurooppa täynnä hinttejä ja viherpiipertäjiä. Venäjällä myös ainoana valkoisena kansana järkevä oikeuslaitos, heillä on vielä sentään jotain maalaisjärkeä jäljellä, eikä rikollisia ja raiskareita hyysätä siellä. Venäjällä naisia ja lapsia arvostetaan ja puolustetaan. Venäjällä ei onneksi arvosteta idiotismi-iphone-facebook-kulttuuria, kuten Suomessa valitettavasti nykyään tehdään. Minusta olisi hienoa, jos Suomi liitettäisiin Venäjään.
 
"hmh"
Minua ei haittaisi ollenkaan, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen. Toki olisi kiva, jos Suomi antautuisi ihan suosiolla, että turhilta kuolonuhrilta vältyttäisiin. EU on uppoava laiva, ja Eurooppa köyhtyy köyhtymistään - tulevaisuus on Venäjässä ja Kiinassa, ja olisi hienoa olla osa Venäjää.

Venäläisillä ainoana valkoisena kansana on enää munaa. Eurooppa täynnä hinttejä ja viherpiipertäjiä. Venäjällä myös ainoana valkoisena kansana järkevä oikeuslaitos, heillä on vielä sentään jotain maalaisjärkeä jäljellä, eikä rikollisia ja raiskareita hyysätä siellä. Venäjällä naisia ja lapsia arvostetaan ja puolustetaan. Venäjällä ei onneksi arvosteta idiotismi-iphone-facebook-kulttuuria, kuten Suomessa valitettavasti nykyään tehdään. Minusta olisi hienoa, jos Suomi liitettäisiin Venäjään.
Tästä voisi jo tehdä turvallisuusvirastolle tutkintapyynnön. Venäjän agentit levittää jo propagandaa suomalaisilla keskustelupalstoilla.
 
peesaan sua
Minua ei haittaisi ollenkaan, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen. Toki olisi kiva, jos Suomi antautuisi ihan suosiolla, että turhilta kuolonuhrilta vältyttäisiin. EU on uppoava laiva, ja Eurooppa köyhtyy köyhtymistään - tulevaisuus on Venäjässä ja Kiinassa, ja olisi hienoa olla osa Venäjää.

Venäläisillä ainoana valkoisena kansana on enää munaa. Eurooppa täynnä hinttejä ja viherpiipertäjiä. Venäjällä myös ainoana valkoisena kansana järkevä oikeuslaitos, heillä on vielä sentään jotain maalaisjärkeä jäljellä, eikä rikollisia ja raiskareita hyysätä siellä. Venäjällä naisia ja lapsia arvostetaan ja puolustetaan. Venäjällä ei onneksi arvosteta idiotismi-iphone-facebook-kulttuuria, kuten Suomessa valitettavasti nykyään tehdään. Minusta olisi hienoa, jos Suomi liitettäisiin Venäjään.
Olen samaa mieltä kanssasi. Äkkiseltään ei tule mieleen mitään mikä menisi huonommaksi Venäjän lipun alla.
 
peesaan sua
Itse menisin ennemmin Ruotsin lipun alle. Mutta EU:n lippukin käy paljon paremmin kuin Venäjän lippu, vaikka sitten NATO:lla ryyditettynä. Mutta en usko että elämä olisi ratkaisevasti erilaista venäläisenäkään.
Menisit ennemmin Ruotsin islamistisen lipun (totta 20 vuoden kuluttua) alle? Minä en menisi.

EU on pelkkää viherpunikkia ja Venäjän lipun alla pääsisimme siitä eroon.
 
Ken guru
Minua ei haittaisi ollenkaan, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen. Toki olisi kiva, jos Suomi antautuisi ihan suosiolla, että turhilta kuolonuhrilta vältyttäisiin. EU on uppoava laiva, ja Eurooppa köyhtyy köyhtymistään - tulevaisuus on Venäjässä ja Kiinassa, ja olisi hienoa olla osa Venäjää.

Venäläisillä ainoana valkoisena kansana on enää munaa. Eurooppa täynnä hinttejä ja viherpiipertäjiä. Venäjällä myös ainoana valkoisena kansana järkevä oikeuslaitos, heillä on vielä sentään jotain maalaisjärkeä jäljellä, eikä rikollisia ja raiskareita hyysätä siellä. Venäjällä naisia ja lapsia arvostetaan ja puolustetaan. Venäjällä ei onneksi arvosteta idiotismi-iphone-facebook-kulttuuria, kuten Suomessa valitettavasti nykyään tehdään. Minusta olisi hienoa, jos Suomi liitettäisiin Venäjään.
Mikset muuta Venäjälle kun pidät maata niin hienona. Suurin osa meistä pitää enemmä Suomesta, ja suuri osa venäläisistäkin. Tuskin muuten tänne sankoin joukoin muuttelisivat.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
näin se menee
[QUOTE="realisti";30223976]Niin millä tavalla se tapahtuu ja mihin se hyökkää ensimmäisenä, miten etenee? Mitä arvelette?[/QUOTE]

Ensin ryssä hyökkää Imatralle ja Lappeenrantaan. Sieltä ryssä etenee Kouvola->Lahti->Hämeenlinna. Rannikolla ryssä etenee valtatie seiskaa pitkin: Kotka, Porvoo, pk-seutu. Etenkin Lappeenrannan seutuvilla kannattaa päivittää B-suunnitelma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;30227534:
Ensin ryssä hyökkää Imatralle ja Lappeenrantaan. Sieltä ryssä etenee Kouvola->Lahti->Hämeenlinna. Rannikolla ryssä etenee valtatie seiskaa pitkin: Kotka, Porvoo, pk-seutu. Etenkin Lappeenrannan seutuvilla kannattaa päivittää B-suunnitelma.
Hyökkää ja etenee? Aika hyvin teidät on aivopesty neukkupropagandalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;30227624:
Se nyt on vaan silleen, että voimatasapaino on ryssälään päin kallellaan (isosti).
No sinä voit kerätä rojusi ja mennä ja valmiiksi Putlerilaan. Ei tule ikävä. Minä otan lyijyä otsaan ase kädessä.
 
Viimeksi muokattu:
noh.
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;30227534:
Ensin ryssä hyökkää Imatralle ja Lappeenrantaan. Sieltä ryssä etenee Kouvola->Lahti->Hämeenlinna. Rannikolla ryssä etenee valtatie seiskaa pitkin: Kotka, Porvoo, pk-seutu. Etenkin Lappeenrannan seutuvilla kannattaa päivittää B-suunnitelma.
Venäjä iskee Helsinkiin, Turkuun ja Kotkaan yhtäaikaisella ilmahyökkäyksellä suoraan suomenlahdelta. Kohteena mm. satamat, lentokentät, rataverkko, Fingrid, voimalaitokset, Pasila. Seuraavassa aallossa hävittäjät eliminoi Tampereen ja Jyväskylän strategiset kohteet.

Voimanäytös on ohi kahdessa tunnissa ja suomen infrastruktuuri on palautettu vuoden 1801 tasolle.
 

Yhteistyössä