Mamu-miehet ottavat aina lihavan, "varman saaliin" saadakseen oleskeluluvan?

  • Viestiketjun aloittaja ihan tätä mieltä
  • Ensimmäinen viesti
ihan tätä mieltä
Tämä tuli mieleen taas katsoessa Toisenlaisia äitejä, lihava, usean lapsen äiti. Edellinen mies oli karannut ja eiköhän tämä uusikin lopulta. Suomalaiset miehet eivät häntä huolikaan.Monta muuta esimerkkiä nähnyt.
 
näinkin
Onhan se usein noin silloin kun parin osapuolet ovat kouluttautumattomia ja mies nimenomaan niitä papereita tarvitsee. Silloin kannattaa ottaa se varma nakki ja tarpeeksi tyhmä jotta tekee sen lapsen nopeasti ja paperit toteutuu.
Mutta tiedän muutamia mamu + suomalainen pareja joissa parit ovat korkeasti koulutettuja ja miehet on saaneet paperit ihan ilman lapsia ja naimisiin menoa. Saahan ne paperit myös jos on tänne tullut töihin ja/tai opiskelemaan ja opettelee kielen ja odottelee muutaman vuoden. Ja naiset on ihan normaalin näköisiä naisia, ei mitään ylipainoisia.
 
Kattelin kerran yhtä hääohjelmaa jossa oli tosi lihava nainen ja tumma mies. Sen miehen naamalta näki kuinka sitä kuvotti, kun se nainen halas tai koitti suudella, kosketus sai sen miehen kavahtamaan. Siinä oli kyllä höynäytetty nainen :|
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
"niin"
Ja maailmalla on myös kulttuureja, joissa ylipaino on tavoiteltava ominaisuus kumppanissa. Kaikki eivät elä kuten me. Jos ei ole käynyt kuin Virossa ja kerran Kanarialla, niin asia voi toki tulla yllätyksenä.
 
[QUOTE="niin";30224380]Ja maailmalla on myös kulttuureja, joissa ylipaino on tavoiteltava ominaisuus kumppanissa. Kaikki eivät elä kuten me. Jos ei ole käynyt kuin Virossa ja kerran Kanarialla, niin asia voi toki tulla yllätyksenä.[/QUOTE]

Olen käsittänyt, että tämä ihanne on hiipunut ja nyt tavoitelaan länsimaista kroppa mallia (mikä se sitten nykyään onkin).
 
ihan tätä mieltä
"näinkin", toki on myös koulutettuja perheitä mamuineen ja nainenkin ammatissaan. Toki koulutettu, ammatissa oleva ihminen saa oleskeluluvan ja suomalaisuudenkin lopulta halutessaan. Näitä elättejä on vain niin paljon ja hulluja suomalaisia naisia, kuvittelevat onnen koittavan lapsen saatuaan. En ole lainkaan rasisti, ärsyttävät vain nämä elätettävät suomalaiset naiset perheineen.
 
vieras..
[QUOTE="niin";30224380]Ja maailmalla on myös kulttuureja, joissa ylipaino OLI tavoiteltava ominaisuus kumppanissa. [/QUOTE]

Korjaus... siis silloin muinaisessa Afrikassa juu.
 
vierass
Olen käsittänyt, että tämä ihanne on hiipunut ja nyt tavoitelaan länsimaista kroppa mallia (mikä se sitten nykyään onkin).
Ei ole hiipunut. En tiedä onko suoranainen ylipaino enää kovin in, mutta kyllä Afrikassa ja Amerikoissa on aika vallitsevana ihanteena sellainen kurvikas nainen, peppua ja reisiä saa olla. Paljonkin. Niitä ei yleensä löydy länsimaalaisilta.
 
Ai ei vai?
Ei ole hiipunut. En tiedä onko suoranainen ylipaino enää kovin in, mutta kyllä Afrikassa ja Amerikoissa on aika vallitsevana ihanteena sellainen kurvikas nainen, peppua ja reisiä saa olla. Paljonkin. Niitä ei yleensä löydy länsimaalaisilta.
Eiköhän peppua (vähintäänkin leveyssuunnassa) ja reittä löydy länsimaistakin, ja mahaa vielä enemmän. Suuri osa länsimaalaisista on nimittäin ylipainoisia. Tosin se kurvikkuus rajoittuu yleensä siihen yhteen isoon kurviin...
 
Minäpä
[QUOTE="niin";30224380]Ja maailmalla on myös kulttuureja, joissa ylipaino on tavoiteltava ominaisuus kumppanissa. Kaikki eivät elä kuten me. Jos ei ole käynyt kuin Virossa ja kerran Kanarialla, niin asia voi toki tulla yllätyksenä.[/QUOTE]

Niin ja itse oon sen verran maailmaa kiertänyt, ulkomailla asunut ja lähipiirin (myös afrikkalaisten ystävien) touhuja seurannut, etten ole noin naiivi ja sinisilmäinen. Kyllä tosiaan oli höynäytetty nasiparka tämänpäiväisessä jaksossa.
Rakastan afrikkalaista kulttuuria ja se tulee olemaan aina suuri osa meidän perhettä, mutta nämä sukupuolierot ja miesten arvostus naisia kohtaan on valitettavasti asia, jossa ei olla päästy lähellekään länsimaista tasoa. Tuo kuvio on niin nähty.....
 
Minojkb
Ke ohjelmassa se mieskin hoki ettei muu oo tärkeempää kun se lapsi ja tääl on hyvät etuudet. Tasan jättää sen muijan jos saa luvan. Tollaset tuilla elävät Mamut voi v.i.t.t.u.
 
ihan tätä mieltä
[QUOTE="Lenkkeilijä";30224585]Mä näen tuolla lenkillä monta ylipainosta lenkillä suomi miehen kans. Joskus jopa katson että mitä se mies näkee siinä naisessa. Ehkä sen sisimmän.[/QUOTE]


Se olisikin tosi kunista, kun näkisi sen sisimmän. Sellaisiakikin ihmisiä on. Se olisi suotavaa myös normaaleille somalaisille. Sairaus ei saisi olla syynä eroon.
 
Muhis
[QUOTE="pettynyt";30224656]Mä oon ylipainoinen yh-äiti eikä mua mamut yritä iskee :( mitä mä oon tehnyt väärin?? mä haluun kans jonkun ihanan tumman uroksen...[/QUOTE]

Liikut väärissä paikoissa? Kannattaa mennä jonkun turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskuksen luo hengailemaan.
 
Username
Miten se koulutus vaikuttaa aivosoluihin, nyt on vaikeaa käsittää asiayhteyttä?
Jos ei istu koulussa pitkään, niin silloin on oltava tyhmä kuin saapas vai?
Itse en jaksaisi istua perseenipäällä toimistossa, tykkään tehdä oikeita töitä työkaluilla.

Asiaan.
Pisti vain silmään tällainen palstalla, ei sillä etteikö moinen akka olisi jo melko pöljä kun siniset silmät paistaa kilometrien päähän.

Ällöttävää tässä on se, että nuo akat ovat naggereiden pääsylippu varmasti suomeen.
Sitten alkaa loppusuvun muuttoryntäys, "perheenyhdistäminen".

10v ja näitä työttömiä kunniakansalaisia onkin jo aivan liikaa, kuten kaikissa muissakin euroopan maissa jotka tätä harrastaa.
On todettu niin norjassa kuin saksassakin, että integraatio on ollut täysi floppi.

Ei mulla muuta, ja sivuan aihetta muutenkin..
 

Yhteistyössä