miksi miehen lapsen vaatteet haisee?

  • Viestiketjun aloittaja "miumau"
  • Ensimmäinen viesti
"miumau"
eli huomasin jo alussa kun mies vietti joka.vkl lapsensa kanssa luonani, ett lapsen vaatteet haisee.en osaa maaritella, muistuttaa halpaa hajuvetta. makea, lapitunkeva. jokaikinen lapsen vaate haisee talle...onko jokin huuhteluaine? saako tosta sanoa vai olenko heti paha aitipuoli? vai pesenko vaan jokakerta muksun vaatteet hajusteettomilla pesuaineilla? tiedan et lapsen aiti polttaa, tarttuukohan siita jokin ominaishaju....
 
vieraas
Alkuperäinen kirjoittaja öööm.;30226034:
no mulle ei kyllä ainakaan homeen hajusta ensimmäisenä tulis mieleen halpa hajuvesi.
Se millaisena se haju tarttuu vaatteisiin niin tulee kyllä mieleen halpa hajuvesi, kamala huuhteluaine tms
 
"Joku"
Jos haisee makealle, niin epäilisin kannabista. Itse en ole sitä missään haistanut, mutta kuulemma MAKEA haju. Mies tai lapsen äiti... Toivottavasti polttelija ei kuitenkaan ole lapsi. Minkä ikäinen?
 
iu
Jotkut homeet voi haista makealle myös: "Välttämättä hajun lähteen ei tarvitse olla lahottajasientä vaan jo tietyt homesienet (esim. eräs Penicillium-laji tuottaa aineenvaihduntatuotteenaan ”makeaa, imelää”) tuottavat hajuja." http://asumisterveysliitto.fi/pages/sivut2/usein-kysyttyae/omakotitalo.php
 
vieraas
Ei itselle ainakaan nyt ihan ekana tulisi mieleen kannabis tai home... Jospa se on huuhteluaine tai joku hajustepussi (ilmanraikastin) mitä säilytetään vaatekaapissa tai äidin hajuvesi jos lapsen ja äidin vaatteet on samassa kaapissa. Mikäli teillä ei ole hajuallergista niin en tekisi mitään.
 
Homeelle altistunut
Alkuperäinen kirjoittaja öööm.;30226034:
no mulle ei kyllä ainakaan homeen hajusta ensimmäisenä tulis mieleen halpa hajuvesi.
On olemassa suihkusaippuoita ja muita tuotteita, jotka haisevat homeelle. Ainakin Axella oli valikoimissaan brasialaista mutaa tai jotain siihen liittyvää sisältänyt tuote, joka minusta haisee homeelle. Samanlaiseen tuoksuun olen törmännyt ihmisjoukoissakin. Joskus haju on ollut niin voimakas, että sen on täytynyt olla hajuvettä.
 
"miumau"
ei ole homeen haju. nena kylla erottaa sen hajun kokemuksesta. :) ei liity lapsen sukulaissuhteetkaan kylla tahan... mutta oisko joku huuhtis sit. laps juoksi asken ohi ja se haju pelmahti taaaas hyvin voimakkaasti.... valiin aivastuttaa jopa
 
vierass
Ei siihen tarvitse kuin joku haiseva pesuaine kuten Ariel ja siihen lisäksi vielä joku hajustettu huuhteluaine. Olen huomannut, että tupakoijat käyttävät noita kaikista voimakkaimmin haisevia pesuaineita. Tekee oikein pahaa, kun naapurin pojat tulee kylään.
 

Yhteistyössä