Hampaidenvalkaisun viides päivä ja tuloksia näkyy jo

  • Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti
"vieraana"
crestin liuskoilla valkaisen. Mulla on tosi keltaiset hampaat ja nyt nää on jo vaalenneet. Uskomatonta kuinka paljon se vaikuttaa, mäkin hymyilen nyt jo avoimemmin. Mulla on sellainen 20 pv kuuri eli vielä on 15 kertaa jäljellä, jännittää millainen lopputuloksesta tulee. Onko muita jotka on kokeillet valkaisua?
 
joo.
täällä kans crest havaittu toimivaksi. tosi tehokas ja ei ole kyllä hinnallakaan pilattu. en ole ikinä elämässäni jaksanut niitä "kuureja" tosin suorittaa kerralla loppuun, mutta silti on hampaat valkoisina. noin kerran vuodessa oon niitä käyttänyt, välillä kaksikin ja lisänä mulla on jokapäiväisessä käytössä crestin hammastahna, koska mun mielestä se ylläpitää tuloksia paremmin kuin muut markettien tahnat.
 
Ken guru
[QUOTE="nuuh";30226087]Mulle tulee näistä valkaisuista vaan aina mieleen Frendien Ross :D :D[/QUOTE]

Oli kyllä hauska jakso, sen muistaa hyvin vaikka on nähnyt vuosia sitten.
 
"vieraana"
itse tilasin tuolta
http://3dwhite.fi/
ainut miinus on, että toimituksen luvattiin olevan 2-4 päivää, mut meni yli 3 viikkoa ennen kuin sain tuotteet. Eikä yhteydenpitokaan ollut mitenkään aktiivista kun vasta neljäntenä päivänä tilauksesta ilmoitettiin toimituksen siirtyvän parin viikon päähän ja siitäkin sitten kesti vielä lisää, ennen kuin lähettivät tuotteen. Seuraavaksi yritän tilata jostain muualta.
 

Yhteistyössä