peräpukamia?

  • Viestiketjun aloittaja yöhh
  • Ensimmäinen viesti
yöhh
Jos aamulla käyn kakalla (pesen ja pyyhin kyllä hyvin :) niin useiden tuntien jälkeen pissalla käydessä kakkaa tulee sieltä peräaukon ympäriltä pyyhkiessä :eek: rv 20 menossa ja tämä on ihan uusi tuttavuus. Yököttävää! Pukamia ei mielestäni ole.
 
Lissu€
Oletko harrastanut anaaliseksiä? Meillä kävi niin kun olin raskaana, pantiin vaan pelkkään kakkoseen ja mulla reikä jotenkin löystyi.. kakkaa vaan tuli housuun ihan itsestään!
 
not aaapee
Toi anaaliseksi on kyl siitä hyvä et suojelee vauvaa hyvin, me tehtiin kans ja ihan fistattii myös. Loppu raskaudesta fistattii kyl pimppiinki ihan sen takia et vauvan oli sit helpompi tulla, nää on ihan ok ku ajatteleen sen pienen vauvan parasta.
 
_kirsikka-
Mulla on laskettuaika syyskuun lopussa niin olisin kiinnostunut tuosta fistaamalla paikkojen valmistelusta. Miehelle en kehtaa ehdottaa mutta jos sanon että neuvolassa suosittelivat? Haluaisin kanssa vauveliinille helpon synnytyksen ja ettei paikat repeä. Onko siitä ollut apua? Minulla ei ole ollut pukamia ja muutenkin terve.
 
"huoh"
Mulla on laskettuaika syyskuun lopussa niin olisin kiinnostunut tuosta fistaamalla paikkojen valmistelusta. Miehelle en kehtaa ehdottaa mutta jos sanon että neuvolassa suosittelivat? Haluaisin kanssa vauveliinille helpon synnytyksen ja ettei paikat repeä. Onko siitä ollut apua? Minulla ei ole ollut pukamia ja muutenkin terve.
joo hihihi käy hakemassa musta kumi nyrkki, aseta nyrkki suuhusi ja TYÖNNÄ, syvemmälle ja syvemmälle.....
 

Yhteistyössä