Kumppanin menneisyydellä väliä ?

  • Viestiketjun aloittaja utelias...
  • Ensimmäinen viesti
utelias...
Tarkoitan siis menneisyyttä, mikä liittyy mahdollisiin entisiin seksi- ja seurustelukumppaneihin.

Eli onko väliä, että monenko kanssa se nykyisesi on aiemmin ollut, ja entä oletko itse joutunut koviinkin kuulusteluihin asian suhteen ja onko joku jopa ollut niin tarkka, että vähänkin entisiä liikaa, niin mahdollinen suhde kaatuu siihen.
 
"Supu"
Nyrkkisääntö: älä puhu entisistäsi, älä etenkään seksimenneisyydestäsi uudelle kumppanillesi. Älä myöskään suostu minkäänlaisiin kyselemisiin, äläkä kysele itsekään. Jos kysyy, montako seurustelukumppania on ollut, kerro toki. Jos kysyy, monenko kanssa harrastanut seksiä, oletko pettänyt koskaan, mikä on ollut parasta tai mitään tuon suuntaista, älä vastaa. Keskustelu voi olla kepeähenkinen, mutta se voi jättää painavia mielikuvia. Tämä ei ole itsetuntokysymys, eikä mitään varomista, tämä on vain ja ainoastaan hienotunteisuutta uutta kumppania kohtaan ja pöydän puhdistamista psykofyysisellä tasolla. Ihmisten arvot ja elämäntavat ovat niin erilaisia, että jos sadan kanssa nainut ja ainoastaan parisuhdeseksiä kahden ihmisen kanssa aiemmin harrastanut vertailevat kokemuksiaan, saattaa syntyä syvä ja leveä kuilu jonka yli ei ymmärrys riitäkään. Siinä menee potentiaalisesti hyvä suhde heti pilalle. Vaikka itse olisi kuinka keveän pragmaattinen seksin suhteen ja kokisi, että se on vain fyysistä ilonpitoa jota voi harrastaa vaikka kuinka monen kanssa jos vain tekee mieli, se on täysin ok mutta tätä ajattelutapaa ei voi automaattisesti olettaa muiltakin. Seksi on intiimiasia, ja syvästi kasvatukseen ja arvoihin sidoksissa.
 
Oon saanut kaverin miehen eksästä kun asuttiin sattumalta naapureina kerrostalossa :D MYös meidän lapset leikkii yhdessä. Mieshän on tosiaan ollu mustasukkainen mun yläaste aikaisesta eksästä joka on ollut useamman vuoden jo mullan alla :D
 
Ei ole väliä ja mies tietää mun historiani tarpeeksi hyvin. Oltiin kavereita jokunen vuosi ennen seurustelua, joten tuli jotkut mieskuviot myös kerrottua siinä missä muutkin jutut.

Mitään kuulsteluja ei ole koettu tarpeelliseksi, nykyhetki ratkaisee
 
MIES1970
Kyllä enneisyydellä on väliä ja paljon. Suurin osa teistä jo tietääkin mitä mieltä olen korkean käyttöasteen omaavista naisista.
Naisen joka tulee olemaan elämänkumppanini tai seurustelukumppani on ehdottomasti omattava kunniakas menneisyys.
 
Ei millään panoilla ole väliä, mutta seurustelujutuilla ehkä.

Tarkoitan siis sitä, että mielummin ihminen, joka ei ole seurustellut ikinä tai ollut ehkä yhdessä-kahdessa lyhyehkössä suhteessa kuin sellainen, jolla on useita (pitkiä) vakavia suhteita takana.
 

Yhteistyössä