kun mikään ei tunnu miltään.

  • Viestiketjun aloittaja aurinkoeipaista
  • Ensimmäinen viesti
aurinkoeipaista
Mitä tehdä.Mikään ei tunnu miltään.Yritän hymyillä lasten takia kun ne on innoissaan jostain.Mutta mikään ei jaksa enää innostaa,ei kiinnostaa,mulla ei ole ketään kelle puhua.Ei yhtäkään ystävää ,ei ketään.
 
emmiii
Miten vietät päiväsi, onko sulla harrastuksia? Tee "lukujärjestys" viikolle ja ala rakentamaan elämää. Jos löydät harrastuksen, josta innostut, se auttaa. Ja sitä kautta kavereita? Olen pahoillani, ettei sulla ole ystävää, on paljon yksinäisiä ihmisiä. Jos tuntuu oikein pahalta, puhu terveydenhuollon ihmisille, varaa aika lääkäriin tai puhu neuvolassa. Apua on saatavilla, mutta valitettavasti sitä pitää itse osata pyytää ja hakea. Tsemppiä, elämä on sullekin hyvää taas jossain vaiheessa. Nyt on vähän huonommin, mutta älä luovuta.
 
"nepparipoks"
Kannattaa muistaa, että elämä ei jatku ikuisesti. Nyt se on elettävä ja nautittava.

Haaveile. Unelmoi. Toteuta pieniä haaveita ja unelmia. Toteuta isompia haaveita ja unelmia. Haaveile lisää, unelmoi lisää. Unelmoikaa yhdessä.

Harrasta jotain. Tee jotain vain itseäsi varten. Lue kirjoja. Syö hyvää ruokaa. Nouse aamulla aikaisin ja lähde liikkeelle.
 
vikaa
Sama juttu mullakin. Olen yrittänyt kokeilla kaikenlaisia harrastuksia mutta en ole löytänyt mitään mieluisaa. Harrastukset tuntuu vaan turhilta ei ne anna mulle mitään iloa tai tyydytystä.
 

Yhteistyössä