Uneksin biisin.

Sen nimi luullakseni oli "Crazy Gloria". Lyriikasta muistan vain että siinä mainittiin "sorry pill" ja kertosäkeessä toistettiin "Gloria... crazy Gloria".
Sävel oli melankolinen ja sen esitti Nick Cave.
:D

Oli hyvä biisi, tykkäsin sen introsta ja käänsin volyymiä isommalle.
 
Viimeksi muokattu:
sorry
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;30230460:
Sen nimi luullakseni oli "Crazy Gloria". Lyriikasta muistan vain että siinä mainittiin "sorry pill" ja kertosäkeessä toistettiin "Gloria... crazy Gloria".
Sävel oli melankolinen ja sen esitti Nick Cave.
:D

Oli hyvä biisi, tykkäsin sen introsta ja käänsin volyymiä isommalle.
mä uneksin susta mut sun sydämmes halajaa ehdotonta ja mä oon mielessäni vanki en halua sua satuttaa kun sä liidät vaik voisit mut sun sydämelläs vapauttaa oi pill olen kuin musta kaivo jonne saa heittää kaiken toivon kunpa nousisin ylös ja muistaisin siipeni lennon voisimme lentää yhdessä hetken verran kun kuiskaist mulle edes yhden kerran vain sitä sanaa kaipaan niin totuutta sydämmeni huutaa esiin.

olet mun rakkaus gloria rakastan hulluutta ja sitä kuinka sydämmeni nauraa niin

gloria oi gloria huudetaan yhdessä elämää nauretaan ja tanssitaan kehdosta hautaan.

gloria oi gloria huudetaan yhdessä elämää nauretaan ja tanssitaan kehdosta hautaan.

Oi hulluuteni lähde gloria sydämmeni kaipaa sua niin. :)
 
mä uneksin susta mut sun sydämmes halajaa ehdotonta ja mä oon mielessäni vanki en halua sua satuttaa kun sä liidät vaik voisit mut sun sydämelläs vapauttaa oi pill olen kuin musta kaivo jonne saa heittää kaiken toivon kunpa nousisin ylös ja muistaisin siipeni lennon voisimme lentää yhdessä hetken verran kun kuiskaist mulle edes yhden kerran vain sitä sanaa kaipaan niin totuutta sydämmeni huutaa esiin.

olet mun rakkaus gloria rakastan hulluutta ja sitä kuinka sydämmeni nauraa niin

gloria oi gloria huudetaan yhdessä elämää nauretaan ja tanssitaan kehdosta hautaan.

gloria oi gloria huudetaan yhdessä elämää nauretaan ja tanssitaan kehdosta hautaan.

Oi hulluuteni lähde gloria sydämmeni kaipaa sua niin. :)
Vau. :D Ehkä se on merkki ettei inspiraatio ole kuollut.
 

Yhteistyössä