Voi herranjee noita toppahaalarien hintoja, kuka maksaa 160€ haalarista?

  • Viestiketjun aloittaja "huh"
  • Ensimmäinen viesti
"Hrr"
Täytyy tunnustaa, että mä en tiedä minkä hintaisia haalareita meillä on esikoisella ollut. Mies ne on kaikki ostanut, eikä hintoja ole kertonut. Merkkinä on ollut reimaa, lassieta, moloa jne.

Sen tiedän että viime talvena ostettu vauvan toppahaalari maksoi 90€, sen hain itse.
 
Vierass
Meillä oli Reimat Ja rasavillit aikoinaan. Olin tyytyväinen, kun haalari kesti koko vuoden. Joskus oli ostettu joku halvempi ja se ei kestänyt käytössä kuin kuukauden verran. Varmaan halvemmissakin on hyviä, mutta jos rahaa on, niin miksei sitä voi ostaa kerralla mieleistä.
 
vieraas
[QUOTE="uneton";30231019]Ne joilla on varaa siihen. N. 60€ saa sopivia toppapukuja.[/QUOTE]

Mulla olis hyvinkin varaa, mutta en ikinä pistäisi tuollaisia summia yhden talven käytettävään vaatteeseen, kun tietää, että halvemmallakin saa hyvää. Kaikki ei ole sen perään, että haalarissa pitää lukea se Reimatec tai muu vastaava.
 
vierass
Kuka tähän aikaan vuodesta etsii toppahaalaria, aika lailla myöhässä on. Ostin lapselle keväällä puoleen hintaan, 60e angry birds haalarin, toisella on viimevuotinen.
 
dfdf
Meillä oli Reimat Ja rasavillit aikoinaan. Olin tyytyväinen, kun haalari kesti koko vuoden. Joskus oli ostettu joku halvempi ja se ei kestänyt käytössä kuin kuukauden verran. Varmaan halvemmissakin on hyviä, mutta jos rahaa on, niin miksei sitä voi ostaa kerralla mieleistä.
Meillä on kaikki haalarit kestäneet vähintään sen vuoden. Yksikään ei ole hajonnut ennen aikojaan ja kallein on maksanut varmaan 40 euroa. Alennusmyynneistä olen ostanut. Merkit ovat olleet jotain Lassieta ja Cirafia.
 
Ken guru
Minä maksoin kyllä 125€ tuon 2v:n ensi talven haalarista. Mutta meillä on nyt 2 pientä, joten siirtyy sitten seuraavalle. Ettei niin paljoa kirpaissut, plus että kun oli rahaa ostaa. Mutta nyt tulee taas vuosi pari jolloin on raha vähän vähemmässä, joten ostellaan halvempia. Valintakysymys tosiaan, kun edullisemmallakin saa hyviä.
 
vierass
[QUOTE="huh";30230715]Kamala hinta noissa moloissa, reimoissa jne. toppahaalareissa. Ajatelkaa mummun markoissa, melkein tonni![/QUOTE]

No sai markka aikaankin pulittaa uudesta haalarista 700-800 markkaa ja rahan arvo on muuttunut tuon viidentoista vuoden aikana, että kaipa tuo aika samanmoinen hinta on.
 
vieras..
Minä voin maksaa, jos vaate on hyvä, lämmin, veden pitävä ja kestävä. Omassa lapsuudessa sai talvet palella märissä vaatteissa, miksi jatkaisin samaa perinnettä omieni kanssa kun on varaa ostaa parempaa... Tottahan halvemmallakin voi saada yhden talven pukuja, mutta meillä vaatteet menee nuoremmille lapsille kiertoon, joten niiden tarvii kestää vähän pidempään.
 
vieraas
Minä voin maksaa, jos vaate on hyvä, lämmin, veden pitävä ja kestävä. Omassa lapsuudessa sai talvet palella märissä vaatteissa, miksi jatkaisin samaa perinnettä omieni kanssa kun on varaa ostaa parempaa... Tottahan halvemmallakin voi saada yhden talven pukuja, mutta meillä vaatteet menee nuoremmille lapsille kiertoon, joten niiden tarvii kestää vähän pidempään.
Meille menee kyllä ne halvemmatkin pienemmille sisaruksille vielä käyttökuntoisina ja ehjinä.
 
realiteetti
En maksa täysiä hintoja, mutta ostan merkkihaalarieta, koska ne on kestäviä ja lämpimiä ja niillä on jälleenmyyntiarvoa, jolloin käyttö tulee itseasassa halvemmaksi kuin markettihaalareiden, joista ei saa mitään takaisin.
 
dfdf
Minä voin maksaa, jos vaate on hyvä, lämmin, veden pitävä ja kestävä. Omassa lapsuudessa sai talvet palella märissä vaatteissa, miksi jatkaisin samaa perinnettä omieni kanssa kun on varaa ostaa parempaa... Tottahan halvemmallakin voi saada yhden talven pukuja, mutta meillä vaatteet menee nuoremmille lapsille kiertoon, joten niiden tarvii kestää vähän pidempään.
Tiedoksesi vain, että nykyajan tekstiilit ovat huomattavasti parempia kuin sinun lapsuudessasi. Ne halpismerkitkin kestävät monen lapsen käytön.
 

Yhteistyössä